Є така давня традиція – конкурувати. Скажімо, Microsoft і Google конкурують давно і досить успішно. Іноді навіть здається, що вони нові продукти створюють саме для цього – аби-но не зникло суперництво.
Конкурують, але по-різному, на власний смак.
Нещодавно Neil Holloway, президент Microsoft у країнах Європи, Близького Сходу та Африки, в інтерв’ю Reuters сказав, що “через шість місяців пошукова система Microsoft буде краще конкурента як за якістю пошуку, так і за релевантністю”.
Ну, пробачте, ляпнув, то й що? Це теж такий собі інструмент конкурентного залякування.
Цікаво, що названо конкретний термін, а за це потрібно буде відповідати.
Не дивно, що у блогу John Bettele керівник Microsoft спробував значно пом’ягчити свої слова.
Наразі, керівники Google відмовчуюються. Можливо, просто працюють…