«Включений» менеджер

Включений менеджер Бути менеджером – зовсім не просто. Вам потрібно підтримувати зв’язок з працівниками, розставляти пріоритети, справлятися з перевантаженнями, бути в курсі всього, що стосується вашої сфери і вашої команії… А це, в свою чергу, передбачає необхідність бути “включеним” (plugged in). І попри усталений стереотип, йдеться далеко не тільки про технологічний аспект “включеності” (мобільні технології, сучасні медіа тощо).

Саме про глобальний аспект “включеності” менеджера розповідає один з авторів проекту Management Issues Вейн Турмел (Wayne Turmel). Він аналізує книгу Террі Гріфіт (Terri Griffith) “Включений менеджер: Як досягнути згоди зі своїми людьми, технологіями та організацією” (The Plugged-In Manager: Get in Tune With Your People, Technology and Organization to Thrive).

Із заголовку нескладно здогадатися, що йдеться далеко не тільки про “дроти” чи “широкосмуговий доступ”. “Включеність” в контексті Гріфіт передбачає зв’язок на багатьох рівнях та різними способами. Справжня “включеність” – це щось більше, ніж здатність отримати доступ до своєї електронної пошти в будь-якому місці і в будь-який момент.

MUST READ:  Коли «мотивація» не спрацьовує

Гріфіт стверджує, що лідери повинні бути “включені” на трьох основних рівнях:

Люди

Лідери повинні підтримувати зв’язок з людьми, з якими їм доводиться працювати. Хто вони? Які вони? Що вони думають про свою роботу і про що мріють? На що вони здатні? Які їхні сильні та слабкі сторони?

Зв’язок з людьми на цьому рівні не має практично нічого спільного з технологіями. Все, що вимагається від лідера – бути свідомо відкритим до спілкування та сприйняття людей, з якими він працює. Йому потрібно бути націленим на створення соціальних зв’язків, які практично неможливо налагодити віртуально. Лідер повинен в буквальному сенсі бути “включеним” у їхні життя.

Технології

Незалежно від того, користуєтесь ви скайпом, електронною поштою чи надсилаєте листи з допомогою поштових голубів – технології завжди були важливою частиною процесу. Саме вони відповідають за донесення інформації “від однієї голови до іншої”. На жаль, дуже багато людей використовують технології як виправдання (“у нас просто немає коштів, щоб підтримувати комунікацію іншими способами”), чи як спосіб уникати “живого зв’язку з людьми” (“якщо у вас є запитання, зверніться до розділу FAQ або перегляньте відео-уроки”).

MUST READ:  Підвищення мотивації персоналу: Як створити сприятливу робочу атмосферу

Організація

Включеність на рівні організації дає лідерові та його команді необхідний контекст щодо того, чому вони займаються тим, чим займаються. Адже робота не виконується у вакуумі. Кожен робить свій внесок та бере участь у процесах, які впливають на загальний результат. Але часто трапляється так, що лідер (не кажучи вже про рядового працівника) бачить лише невеличку частину ввіреної йому “території”, не помічаючи при цьому всієї системи.

Тож включеність на рівні організації означає здатність бачити “загальну картину”.

А якщо лідер 90% робочого часу проводить у соціальних мережах, твіттері, спілкується з клієнтами через скайп та надсилає електронні листи своїм підлеглим, це ще зовсім не означає, що він “включений” (plugged in). Можливо, йдеться про банальну “підключеність” (wired).