Рейтинги довіри: американців – галузям, українських топ-менеджерів – ЗМІ

Агентство Harris Interactive опублікувало традиційний рейтинг довіри американців до різних галузей бізнесу.

Як і в попередні роки, на першому місці виявилися супермаркети (якості їхньої роботи беззастережно довіряють 34% жителів США), банки (31%) і лікарні (28%). На іншому полюсі – виробники тютюнових виробів (їм довіряють тільки 2% опитаних) і нафтові компанії (3%). Досить несподівано низькі результати показали фармацевтичні компанії та виробники автомобілів. Цікаво, що 40% американців взагалі не довіряють нікому.

Звісно, що ще цікавіше було б дізнатися про подібний рейтинг в Україні. Але, поки по запиту “рейтинг довіри” в Google будуть виводитися різноманітні політичні рейтинги, сподіватися на такі дослідження у нас – марна справа. Наша зацикленість на політиці мне особисто просто бісить.

Але є й ложка меду – нещодавний “Медіа-рейтинг довіри топ-менеджмента провідних компаній вітчизняним ЗМІ”:

Комунікаційне агентство “Варто” в межах власного проекту “Рейтинг популярності ЗМІ” провело опит топ-менеджменту провідних компаній України щодо їх довіри до інформації у вітчизняних ЗМІ.

MUST READ:  5 речей, які робить Джефф Безос за межами офісу

Дослідження проводилися серед керівників 100 провідних компаній України, що працюють на різних ринках і орієнтованих на кінцевого споживача.

Згідно проведеному дослідженню, основним джерелом інформації загальнополітичного і загальноекономічного характеру є Інтернет (34%), а лідером серед інтернет-джерел інформації визнана компанія ЛІГАБізнесІнформ (в Інтернеті представлена порталом ЛІГА.net)

Що стосується професійної діяльності, то тут довіряють: друкарським виданням – газетам “Деловая столица” (10%) і “Экономические известия” (9%); ТБ – телеканалу “Інтер” (2%), радіо – “Ера” (4%). Популярним же Інтернет-джерелом і інформагентством є ЛІГА.net (4%).

Найбільш результативними ЗМІ в розповсюдженні розміщеної інформації про компанію для аналітики ринку і формування експертних думок були названі друкарські – “Бизнес” і “Контракти” (по 12%), інформаційні агентства і інтернет-джерела ЛІГА.net (6%), телеканали – ICTV (4%).

Таким чином, за наслідками дослідження, лідерами довіри в категорії “друкарські ЗМІ” є “Галицькі контракти”. “Інтер” займає лідируючу позицію серед телеканалів, а радіо “Ера” – перше серед українського радіомовлення. Лідер серед інформаційних агентств і найбільш популярне Інтернет-джерело – ЛІГА.net.