Більшість людей почувають себе некомфортно, коли усвідомлюють, що мають пробіли в критичних для них знаннях. Втім, сам по собі факт “незнання” є абсолютно нормальним і навіть відкриває перед людьми нові можливості. Правильне ставлення до “незнання” може виявитися особливо корисним для підприємців, оскільки дає їм кілька переваг, пише Аделаїда Ланкастер (Adelaide Lancaster) на сторінках Forbes.
Нові ідеї
Перфекціонізм закриває перед нами двері до найбільш цінного для будь-якого підприємця ресурсу: ідей та досвіду інших. Незнання, натомість, спонукає нас до постійного пошуку нових рішень, які часто виявляються набагато кращими та інноваційнішими, ніж традиційні.
Напрямок
Життя підприємця часто буває напруженим і заплутаним. Безкінечні переліки обов’язкових справ також не сприяють простоті. А кількість інформації, яку доводиться аналізувати підприємцеві іноді призводять до “ментального паралічу”. Тому вміння зосередится на речах, яких ми не знаємо, дозволяє спрямувати енергію в найбільш перспективному напрямку.
Простір
Здатність “прийняти” те, чого ми не знаємо, не лише захищає нас від непевності, але й часто сприймається як “благословення”. У такому випадку ми сприймаємо незнання як простір для роздумів та пошуків. Розуміння того, чого ми не знаємо, застерігає нас від надмірної імпульсивності, натомість спонукаючи до більш глибокого аналізу та розвитку.
Впевненість
Набагато важливіше бути впевненим у своїй здатності приймати рішення, ніж у тому, що кожне ваше рішення безумовно виявиться правильним. Замість того, щоб турбуватися, що чергова ініціатива виявиться провальною, ми тепер маємо змогу зосередитися на її втіленні і перевірити це на практиці.
Тому не турбуйтеся про те, що ви чогось не знаєте. Наступного разу, замислившись про майбутнє своєї компанії, спробуйте відчути власне незнання і використати його на свою користь.