Як уникнути розповсюджених помилок у соціальних медіа

Як уникнути розповсюджених помилок у соціальних медіаБрайан Соліс (Brian Solis), всесвітньо визнаний аналітик цифрових технологій, соціолог і футуролог, у своїй новій книзі “Кінець звичайного бізнесу” (The End of Business As Usual) розглядає споживчу революцію й те, що потрібно зробити галузям, щоб трансформувати їхні бізнес-моделі. Вашій увазі пропонується уривок з цієї книги, де Брайан дає п’ять підказок, як уникнути розповсюджених помилок у соціальних медіа.

1. Показатися недостатньо. Клієнти й потенційні клієнти зайняті, зв’язані й взаємодіють із кожним, але вам вони потрібні сьогодні. На старті створення сусідства важливо те, як ви знаходите спільну мову з людьми, тобто – що тягне їх до вас. Потрібна програма залучення, план використання соціальних медіа для досягнення цілей, що виходять за рамки звичайного маркетингу типу “стеж за нами в Twitter” або “подобається на Facebook”.

2. Ви не можете бути скрізь, як би ви не намагались. Багато підприємців надто перенапружуються, тому що хочуть бути у вирі останніх технологічних тенденцій. Секрет у тім, щоб бути тільки там, де є ваші клієнти, потенційні клієнти й ті, хто впливає на їхнє залучення.

MUST READ:  Американський ейчар - найбільш соціальний робітник

3. Достовірність і прозорість – це ніщо без зв’язків. Два чарівних інгредієнти для того, щоб домогтися успіху в соціальних медіа: достовірність і прозорість. Єдина проблема в тім, що вони насправді не рівнозначні стратегії. Скоріше, ці дві властивості внесуть більший внесок як “цифровий метод” або “дороговказна зірка”, ніж як форма ефективного залучення. У першу чергу потрібне забезпечення цінності, вираження основної місії та візії, а також налагодження цінного своїм зв’язком сусідства.

4. Розмови з людьми – це не бізнес-стратегія. Деякі люди запускають ефективні програми в соціальних медіа, слухаючи, замість того, щоб щось говорити. Але, поза залежністю від того, спілкуєтеся ви із користувачами чи ні, у вас повинна з’явитися ціль до того, як ви зможете їх залучати.

Люди хочуть одержати відчутну цінність, і через дослідження вам потрібно вивчити, на що має бути схожа бажана програма залучення. Не втягуйтеся в соціальні медіа тільки для того, щоб реагувати на згадування бренда. Ваш справжній шанс полягає в тому, щоб залучити й перетворити у своїх прихильників тих людей, які ще не говорять про вас.

MUST READ:  Витончена реклама книжкових магазинів

5. Тримайте своїх основних клієнтів у курсі новин. Компанії сподіваються, що завантаження відео на YouTube – ключ до того, щоб кожне відео стало вірусним. Вони не знають, що щохвилини на YouTube завантажується 48 годин відео. Шанс вашого відео стати вірусним природно прагне до нуля.

Однак, у прикладах з Old Spice і Evian Rollerbaby, вони визначили всіх потенційно впливових осіб у своєму просторі й звернулися до них перед запуском і під час запуску відео. Вони звернулися по допомогу, щоб упевнитися, що відео поширять. Але пам’ятайте, поширення вірусу зараховується, тільки якщо він стосується вашого бренду. Якщо вірус створює наснагу, залишає слід, приводить до конкретних дій чи результатів, тоді він поширюється як епідемія.

За матеріалами toWave