5 запитань, які вам варто задати під час співбесіди

5 запитань, які вам варто задати під час співбесіди Прийнято вважати, що запитання під час співбесіди ставить роботодавець, а кандидат на посаду відповідає на них. Втім, Гізер Хурман (Heather Huhman), одна з дописувачів блога Glassdoor, переконана, що успішний кандидат просто зобов’язаний задати своєму роботодавцеві п’ять запитань.

Наприкінці співбесіди більшість інтерв’юерів швидш за все поцікавляться, чи є у вас запитання. І якщо ви скажете “ні”, то будете виглядати слабко підготованими до інтерв’ю чи навіть більше того – незацікавленими у цій роботі.

Які ж запитання доречно ставити роботодавцеві?

1. Які якості ви очікуєте побачити у кандидатові? Відповідь на це запитання допоможе вам зрозуміти, що цінує в співробітниках ваш потенційний роботодавець. Крім того, така інформація дозволить вам краще підготуватися до наступного етапу співбесіди, якщо він відбудеться.

2. Яким чином я можу зробити свій внесок у цю посаду? Це запитання допоможе вам зрозуміти, які цілі ставить перед вами роботодавець та вкаже правильний напрямок для розвитку. Крім того воно свідчить про вашу зацікавленість і готовність негайно братися до справи.

MUST READ:  Ознаки жалюгідної роботи

3. На Вашу думку, наскільки мій потенціал відповідає вимогам для цієї посади? Це більш “м’який” спосіб сказати “чи підходжу я на цю посаду?” Це запитання дозволить вам краще зрозуміти, що думає про вас роботодавець і дасть змогу відразу “виправити” можливі недоліки.

4. Які цілі стоять перед компанією в найближчому майбутньому і яким чином моя посада впливатиме на ці цілі? Відповідь на це запитання не лише розповість вам про те, якою насправді є компанія і куди вона рухається, але й допоможе зрозуміти, як ви зможете стати частиною “великого плану”.

5. Які наші наступні кроки? Це питання, вочевидь, є найважливішим. Знайдіть найкращий спосіб продовжити комунікацію. Чи буде роботодавцеві зручно, якщо ви з ним зв’яжетесь? А можливо він сам вирішить зателефонувати? Чи краще підтримувати розмову за допомогою електронної пошти? Ніколи не обривайте комунікацію без чіткого розуміння, яким чином ви будете продовжувати подальше спілкування.