Корпорація Apple навіть після смерті свого засновника та ідейного лідера залишається найдорожчою у світі. Її успіх – це результат виняткового лідерства, таланту та неординарних підходів до управління.
Майже всі конкуренти визнають, що неймовірні результати компанії Apple пов’язані з методами управління, закладеними Стівом Джобсом. Після двох десятиріч досліджень та аналізу Кен Сігал, засновник рекламної кампанії “Think Different”, якому пощастило багато років працювати поруч зі Стівом, написав книгу: “Шалено просто: одеримість, яка привела Apple до успіху” (Insanely Simple: The Obsession That Drives Apple’s Success). В цій книзі наводяться підходи до бізнесу та ключові стратегії Джобса.
Видання Forbes публікує вісім найбільш важливих правил екс-керівника Apple, які стали основною причиною успіху його компанії:
1. Простіше – завжди краще: Порада Джобса: “Один продукт, одна коробка”.
2. Прямота в спілкуванні: “Прямота не залишає місця недорозумінням”.
3. Хороший лідер повинен вміти наполегливо дотримуватися обраного курсу: Джобс ігнорував критику і це дозволяло йому рухатися до цілей.
4. Маленькі групи працюють краще: Обмежте коло людей, залучених у вирішення задачі. Так ви уникнете непотрібних суперечок.
5. Не ускладнюйте завдань і рухайтесь швидше: Проекти Apple готуються протягом одного тижня.
6. Прості назви – кращі: Apple не наймає експертів з неймінгу, довіряючи своїм власним командам.
7. Ближче до людей: Не 5-гігабайтний iPod, а “тисяча пісень у твоїй кишені”.
8. Простота працює навіть у продажах: Фокусуйтесь на якості, простому і приємному дизайні і відмінному обслуговуванні клієнтів.