Принципи Джима Скіннера

Принципи Джима СкіннераЯк відомо, головний виконавчий директор McDonald’s Джим Скіннер (Jim Skinner) іде у відставку. Скіннер пропрацював у McDonald’s 41 рік, займаючи пост CEO з 2004-го року. За час керівництва компанією він провів ряд стратегічних змін: при ньому значно ширшим став асортименти ресторанів, було вдосконалено внутрішнє оздоблення точок харчування. Окрім того, за ці роки McDonald’s активно нарощував своє представництво на закордонних ринках.

Вашій увазі пропонується кілька висловлювань Джима Скіннера, де він розкриває свої принципи і цінності.

— Я переконаний, що для того, щоб очолювати компанію, ви повинні розуміти, чим займаються ваші рядові співробітники або менеджери щодня. І ніхто не зробить цього краще, ніж людина, яка дійсно працювала в ресторані, особливо та, якій не робилося ніяких потурань. Я починав з невеликої посади й пройшов всі рівні, і ніхто не говорив мені: “Попрацюй трохи на точці, і все буде відмінно – станеш президентом”. Я не був застрахований від помилок. Мене могли звільнити в будь-який момент, але я впорався й пробився наверх. [2008]

MUST READ:  Як правильно застосовувати «метод батога» для виховання співробітників?

— Нашу бізнес-модель можна образно порівняти зі стільцем на трьох ніжках, кожна з яких персоніфікує операторів (франчайзингових партнерів), постачальників і головну компанію відповідно. Тільки бездоганно збалансована робота всіх трьох частин забезпечує успіх системи в цілому. [2008]

— Єдиним ворогом McDonald’s я б назвав самовдоволення, а керуючись потребами споживачів, ми дійсно здатні досягати будь-яких вершин. [2008]

— McDonald’s – виключення: корпорація збільшує свою частку, тоді як більшість конкурентів не можуть цим похвалитися. Ми пояснюємо це вдалим позиціюванням і реалізацією стратегії, розробленої п’ять років тому. Вона передбачає наявність наших ресторанів скрізь, де вони потрібні клієнтам, удале співвідношення ціни і якості у всіх наших меню. [2010]

— Коли ми говоримо про автоматизацію, то маємо на увазі саме скорочення часу обслуговування, а не скорочення персоналу. У 2009-му році ми не звільняли, а наймали нових співробітників. [2010]

— Звичайно, наші співробітники використовують найсучасніше встаткування, але ми не прагнемо до ситуації, коли в ресторані клієнт буде спілкуватися з автоматом. Нам не здається, що відмова від людського спілкування – правильний шлях. [2010]

MUST READ:  Дещо про природу ролі першої особи (частина І)

— Коли я говорю, що ми не домоглися успіху, це значить, що такий успіх був нам не потрібний. [2010]

— Я не знав, що доросту до рівня, якого досяг, але мені було на всіх етапах цікаво працювати в компанії, і тепер я пишаюся тим, що є цінним для неї. [2010]

— Я завжди говорю, що моя ціль полягає в тому, щоб оточити себе людьми, які розумніше за мене. Особисто я цього не боюся. [2011]

— Хороші керівники №2 не захоплюють владу своїх босів, вони не пускаються в усі тяжкі, щоб заробити авторитет. [2011]

— Ми говоримо про гостинність, про дружелюбність, але не маємо забувати про те, що сьогодні ми живемо в століття швидкості. [2011]

За матеріалами Forbes.ru