Всі, хто хоч трохи знайомий з теорією менеджменту, чудово знають, що мотивація є одним із п’яти базових видів управлінської діяльності (по Файолю). Але як забезпечити вмотивованість співробітників – питання досить важке для будь-якого менеджера. Кожна компанія вирішує його по-своєму, але Apple і тут уміє виділитися на тлі інших.
Незважаючи на всі зобов’язання про нерозголошення, в мережі можна знайти фотографію листа, який компанія Apple розсилає всім новим співробітникам. Вашій увазі пропонується його переклад:
Є просто робота, а є робота всього життя. Така робота, що зберігає в собі ваш слід. Така робота, за яку вам ніколи не буде соромно. Робота, заради якої ви будете готові пожертвувати вихідними. Саме така робота вам пропонується в Apple. Люди приходять сюди не заради спокійного життя, а для того, щоб повністю віддати себе. Вони хочуть, щоб їхня робота вносила вклад у що-небудь. У щось більше. Щось, що не може бути створене де-небудь ще. Ласкаво просимо в Apple!
Цей лист, без сумніву, гідний включення в усі підручники з менеджменту. По-перше, він дуже надихає, по-друге, відразу натякає працівникові, що йому доведеться не просто працювати, а фактично ішачити.
За матеріалами AppStudio.