Можна роками працювати на постійній посаді, заробляючи щомісяця фіксовану суму, а можна розмістити відео-кліп у сервісі Metacafe і отримувати по $5 за кожні 1000 переглядів, повідомляє журнал „Новий маркетинг”. Експерти стверджують, що саме таким чином сайт Metacafe збільшує власну аудиторію і прибутки від реклами. Та й взагалі, тенденції вказують на те, що Інтернет-компанії починають наймати на роботу найбільш активних користувачів.
Таким чином, відео-сервіс Metacafe оголосив, що буде платити користувачам за створення контенту. Щоправда, для отримання оплати відео-ролик повинен відповідати кільком критеріям: бути оригінальним і пристойним за змістом, а також отримати рейтинг від спільноти експертів. Гроші потрапляють до автора лише у тому випадку, якщо кількість переглядів перевершує 20 тис., тобто мінімальною сумою, яку може отримати автор, є $100.
Перші гонорари уже знайшли своїх авторів. Так, найбільш популярний відео-ролик, що був розміщений на Metacafe, вже приніс своєму авторові $23 000. Якби ж за публікацію роликів платив найвідоміший у світі відеосайт YouTube, то авторський гонорар за найбільш популярний ролик на цей час досягнув би захмарної суми у $174 500.
Цікаву пропозицію для користувачів соціальних сервісів Digg, Flickr та Reddit у своєму Інтернет-щоденнику озвучив керівник Netscape.com Джейсон Калаканіс. За його словами вони матимуть змогу заробляти $1000 на місяць, якщо погодяться перенести свої блоги на потужності веб-порталу Netscape. Користувачі, які погодяться піти на службу до Netscape, будуть змушені публікувати не менше, ніж 150 повідомлень на місяць.