10 найпоширеніших бізнес-фраз для менеджерів

10 найпоширеніших бізнес-фраз для менеджерівЯк відомо, у діловому світі вкрай важливим є вміння людей знаходити спільну мову, особливо серед вищого управлінського складу. Причому важливо не просто вміти пояснити суть того, що відбувається у відділі, компанії, секторі економіки, але й зробити це коротко і красиво. На тему того, як потрібно розмовляти, пишуться навіть бізнес-кейси. Дотримуючись цього віяння ресурс Vestifinance.ru вибрав десятку найпоширеніших фраз, які можна почути в діловому світі.

Отже, вашій увазі пропонується топ-10 фраз, що найчастіше вживаються у бізнес-світі:

1. “Ми рухаємося в епіцентр ідеального шторму”

Ця фраза все частіше звучить серед сильних світу цього: акули бізнесу застосовують її, характеризуючи всі тяготи зростаючої невизначеності на ринках. Часто про ідеальний шторм говорить всесвітньо відомий економіст Нуріель Рубіні (Nouriel Roubini), і його слова повторюють подібно усталеному виразу. Вживання його говорить про те, що спікер повністю усвідомлює всю серйозність сформованої ситуації.

2. “Всі погляди потрібно перевести на цей предмет”

У цьому випадку мова може йти про що завгодно – підвищення доходів, укладання вигідного контракту з інвесторами і навіть скорочення персоналу. Головне тут – змусити всіх зосередитися саме на тому, про що говорить спікер. Дуже часто подібну фразу можна почути від політиків.

3. “Ми жбурнемо це в стіну й подивимося, що уціліє”

Така фраза – класичний опис складної й неоднозначної ситуації, у якій опинився менеджер. При цьому він ні в якій мірі не визнає свою поразку. Навпаки, мова йде про проривний стрибок, який менеджер планує зробити. Під цією фразою мається на увазі, що лідер у колективі має намір організувати мозковий штурм, вислухавши від своїх колег всі пропозиції щодо рішення існуючої проблеми. За підсумками колективного обговорення і повинна з’явитися потрібна ідея.

MUST READ:  Показники, про які повинен знати кожен бізнес

4. “Я знаю, що наша свічка горить із обох кінців”

Немає нічого кращого, ніж підтримка керівником своїх колег. Правда іноді на співробітників лягає усе більше й більше нових завдань, і тоді невдоволення менеджером починає зростати. Перш ніж звалити на колектив чергову порцію обов’язків, менеджерові варто знизити “гнів натовпу”, сказавши що-небудь у підтримку. У цьому випадку така фраза, з одного боку, робить акцент саме на спільність завдань колективу і лідера, а з іншого, на те, що всі й так працюють, не шкодуючи себе.

5. “Ну і хто все ж таки керує цим мавпячим шоу?”

Таке висловлення є подібним фразі “умиваю руки”: воно знімає відповідальність зі спікера за все що відбувається. Уживати його потрібно з великою обережністю й тільки в тих випадках, коли можна сміло констатувати провал у досягненні поставленої перед колективом цілі. Спікер перебуває в патовій ситуації, і єдине, що йому залишається робити, – це задатися питанням: хто винуватий?

6. “Я тільки-но повернувся з Азії, а вже завтра відбуваю в Європу”

Зовсім необов’язково, щоб фахівець, який вимовляє ці слова, дійсно мотався по всьому світу. Головне тут – важливість тих справ, які виконує спікер. Тим самим підкреслюється, що ніякими дрібними й другорядними справами він не займається. Крім того, менеджер цілком присвятив себе успіху й процвітанню компанії, що саме він гідний підвищення по службі.

7. “Сподіватися – це не стратегія”

Досить дотепна фраза, яку можна ввернути відразу після того, як хто-небудь із колективу висловлює жаль або непевність у вирішенні поставленого перед командою завдання. Важливо підкреслити, що у відділі є тямущий і розумний лідер, який допоможе всім разом досягти спільної цілі та навести порядок у справах.

MUST READ:  Ви не продаєте! Ви створюєте стосунки...

8. “З ранку я працював вдома”

Такі слова можуть означати, що спікер перебуває не в кращій формі. Наприклад, прийшовши на роботу із запізненням і зіткнувшись із незадоволеним начальством, менеджер, замість надуманих відмовок, з легкістю парирує всі причіпки керівників. З іншого боку, людина може бути хворою і викликала додому лікаря. Головне в такій ситуації – бути готовим до перевірки з боку начальника. Адже якщо він спізнився через те, що працювати почав ще вдома, виходить, частина роботи вже зроблена.

9. “Ось що відрізняє чоловіків від хлопчиків”

Бажаючи одержати вкрай важливе завдання, що дозволить менеджерові виділитися перед начальством своїми знаннями й досвідом роботи, можна похизуватися подібними словами. Якщо спікер високо оцінює важливість довіреної йому роботи, її складність і необхідність, він може сміло відокремити себе від основної робочої маси саме такою фразою.

10. “24 години на добу, 7 днів у тиждень і 365 днів у році ми живемо тільки цим”

Не варто зневажати цими словами, відкладаючи їх у довгий ящик. Незалежно від того, чи доручено менеджерові завдання державної важливості чи це дрібне завдання на один робочий день, фахівець зобов’язаний з максимальною старанністю його виконувати. Що частіше керівники будуть чути від спікера про подібний патріотизм, то вище ймовірність просування по службі. Втім, головне тут, як і скрізь, щоб слова збігалися з ділом.