Якби iPhone можна було заряджати від масового ажіотажу, він ніколи б не розрядився. Але що такого є в iPhone, чого немає в інших телефонів? Відповідь: галас. Як отримати подібний галас для свого бренду? Це не так вже і складно, як здається, стверджує Пітер Шенкман (Peter Shankman), засновник PR-компанії HARO.
Приховуйте факти. Apple – майстер конспірації. Покарання за витік секретної інформації – не тільки моментальне звільнення, але й можливі позбавлення зарплати і судовий розгляд. Урок: що більше ви тримаєте факти при собі і що менше інформації просочується назовні, то більше розпалюється апетит.
Поміняйте гру. Це більше не “прохання”, а “перепустка”. Вам коли-небудь доводилося проводити прес-конференцію? Ви просите, просто благаєте прийти і написати. Потім, затамувавши подих на тиждень, сподіваєтеся, що хтось прийде, зі шкіри геть лізете, щоб у дверях з’явився хоч хто-небудь, хто освітить захід у ЗМІ. Поміняйте правила. Ви знаєте, скільки людей запрошує Apple на свій прес-сніданок? Жодного. А скільком він дає “перепустку”? Кільком обраним. Все, нудна “прес-конференція” перетворюється на “подію року, на якій необхідно бути”.
Домагайтеся найкращих. Можливо, ви хотіли роздати 500 ваших нових штучок, розраховуючи, що хтось таки про це напише. Неправильно. Роздайте п’ять екземплярів найвпливовішим людям вашої галузі.
Не зупиняйтеся. Коли продукт вже вийшов, не гальмуйте. Саме час набирати швидкість. Тепер ідіть до тих, кого ви не запрошували, і до тих, хто з’явився у процесі.
“Ви зможете поміняти гру і змусити масовий психоз працювати на вас. Для цього знадобиться час, але просто запам’ятайте: все можливо”, – запевняє Пітер Шенкман.
За матеріалами Vocus, “Компаньон”.