Чи завжди потрібно наймати підприємців?

Чи завжди потрібно наймати підприємців?Більшість засновників компаній, по мірі зростання бізнесу, починають перейматися, що їх дітище потроху втрачає свій «підприємницький дух». Що більше з’являється нових співробітників, то менше, як їм здається, вони «розуміють» культуру і деталі, які відрізняють їх від конкурентів.

”Я часто чую від керівників, що вони хочуть, щоб їх співробітники були більш «підприємливими». Але що ж це означає насправді? Я думаю, що цей термін використовується не зовсім правильно. Підприємці не працездатні! Вони повинні працювати самі на себе – це їхній органічний імпульс. Якщо компанія наймає багато підприємців, значить, у найближчому майбутньому, вона наживе собі багато нових конкурентів”, – пише консультант Том Серсі (Tom Searcy) на сторінках журналу Inc.

Засновники ж, насправді, перш за все хочуть, щоб їх співробітники володіли деякими ключовими підприємницькими якостями. А саме:

1. Пристрасть і відданість бізнесу, співробітникам, клієнтам і самій роботі.
2. Мотивація, самостійність та ініціативність.
3. Здатність ставиться до грошей компанії так, ніби вони вкладають свої власні кошти.

MUST READ:  10 ознак, які вказують, що вашій компанії НЕ ВАРТО користуватися Твіттером

Глен Карвер (Glenn Carver), автор книги Stand in the Heat, радить замість найму «підприємців» застосувати наступні принципи, щоб сформувати ту робочу команду, яка вам дійсно потрібна.

1. Наймайте за ентузіазм

Заохочення пристрасних людей – це задоволення. Спроба запалити вогонь всередині пасивних індивідуумів – це тортури. Так наймайте за ентузіазм! У той час як «незрілі» бізнес-культури можуть його послабити, навіть найкращі з них не можуть зародити пристрасть у душі людини, у якого спочатку її немає. Шукайте ентузіазм під час інтерв’ю, а також ретельно вивчайте своїх кандидатів, щоб дізнатися, чи доводилося їм ухвалювати рішення, які несли в собі ризик, досягнення і виклик.

2. Нагороджуйте ініціативних

У багатьох офісних культурах люди, які проявляють ініціативу і незалежність, ризикують бути звільненими. Тому, якщо ви хочете бачити ці якості в своїх співробітниках, заохочуйте їх дії – навіть у найменших масштабах, і незалежно від результату. Навіть незначні негативні коментарі можуть знищити готовність більшості людей знову піти на ризик. Але ви можете створити культуру ініціативності, самостійності та незалежності, регулярно пропонуючи винагороди і визнання.

MUST READ:  Як виявити некомпетентність

3. Говоріть про гроші

Фінанси компанії часто є абстрактним поняттям для співробітників. Їм складно побачити зв’язок між вибором, який їм доводиться робити, і фінансовою життєздатністю бізнесу. Так що починайте знайомити своїх працівників з основними фінансовими питаннями: змінні витрати, постійні витрати, валовий прибуток, додаткова маржа тощо. Це може звучати доволі сухо, але навіть базові знання допоможуть вашим співробітникам подивитися на свої власні рішення як інвестиційний вибір.

Зосередьтеся на підприємницьких якостях, які лежать в основі партнерства, і тоді ви зможете створити культуру, а не плодити конкурентів.