99% тих, хто думають, що розуміють маркетинг, помиляються

99% тих, хто думають, що розуміють маркетинг, помиляютьсяНа думку Бернда Харцога (Bernd Harzog), CEO і засновника компанії APMExperts, 99% людей, які вважають, що розбираються в маркетингу, помиляються. Поряд із розумінням того, що завдання маркетингу полягає у приведенні до єдиного знаменника вигоди, що дає продукт або послуга компанії, і передбачуваних потреб покупців, маркетологи часто не беруть до уваги кілька важливих речей.

1. У майбутньому компанія необов’язково буде вирішувати ту ж проблему, що і зараз.

2. Аудиторія, яка купує продукти і послуги компанії зараз, не обов’язково буде робити це в майбутньому. Іншими словами – клієнтами можуть стати зовсім інші люди, ніж зараз.

3. Поточна ціннісна пропозиція компанії та її продукти можуть не відповідати побажанням аудиторії в майбутньому.

4. Немає таких продуктів, які могли б відразу підлаштовуватися під зміни в побажаннях аудиторії або під зміну самої аудиторії потенційних клієнтів.

5. З усього цього випливає, що маркетингові зусилля потрібно фокусувати не лише на сьогочасних задачах, але й дивитися на кілька кроків вперед.

MUST READ:  Помилка Джека Велча, або Чому бізнес-лідерам варто змиритися з хаосом

6. Звідси можна зробити висновок, що маркетинг (якщо правильно підібраними співробітниками реалізується вірна стратегія) може принести компанії більше користі, ніж просте розуміння того, як слід подати наявні продукти поточним клієнтам.

7. Насправді маркетинг допомагає зрозуміти, як створювати нові продукти таким чином, щоб вони задовольняли потреби, які можуть виникнути у клієнтів у майбутньому, і про які вони ще навіть не підозрюють. У той же час, як ці нові потреби виникнуть, і споживачі усвідомлюють цей факт.

8. Маркетинг полягає одночасно в підтримці продажів, вивченні поточної кон’юнктури ринку та створенні стратегії на майбутнє.

9. Виконувати всі ці завдання одночасно під силу лише дуже хорошим маркетологам.

10. Справжні професіонали зустрічаються вкрай рідко і цінуються на вагу золота. Так що, знайти такого фахівця – завдання не з легких.

За матеріалами Cossa.ru