Чому хороший співробітник може повністю проявитися в одній компанії, але виявляється абсолютно неефективним в іншій? Відповідь на це запитання спробував відшукати Макс Бурцев, власник і креативний директор рекламної агенції Arriba, на сторінках свого блога. Він приходить до висновку, що вся справа у неправильному управлінні навичками підлеглого з боку керівництва.
Кожна людина має свої сильні та слабкі сторони. Навіть якщо людина проявляє слабкість у 99% завдань, які вона отримує, вона зможе досягнути неймовірних успіхів в 1%, який залишається.
Щоб досягнути максимальної ефективності, керівники повинні працювати саме з сильними сторонами своїх співробітників, концентруватися на тому, що вони роблять ефективно, а не регулярно вказувати їм на їхні слабкості та згадувати провали.
Отже, основним завданням керівника є визначення сильних сторін своїх співробітників та формування посадових завдань таким чином, щоб вони повністю відповідали цим навичкам. Це дозволяє людині повністю розкритися, отримати максимальне задоволення від роботи і найголовніше – виконати її максимально ефективно, з найбільшою користю для компанії.
При цьому у керівника завжди є два варіанти: або точно знати сильні навички своїх співробітників і підбирати завдання, що відповідають цим навичкам, щоб дати їм можливість максимально розкритися і насолодитися своєю роботою; або ігнорувати їх і навантажувати людину загальним потоком завдань, застосовуючи підхід: “Я сказав, а отже ти повинен зробити!”
Чи варто говорити, що другий підхід не приведе ні до чого хорошого, а керівник, який спробує його дотримуватися, швидш за все втратить підлеглого і в результаті зруйнує компанію.
Завдання ж підлеглого, в свою чергу – визначити свої слабкі сторони і всіма силами намагатися перетворити їх на сильні. Постійно працювати над власним розвитком. Адже що більшою кількістю навичок володіє людина – то більше задоволення від роботи вона здатна отримати і то більшу цінність для роботодавця вона має.