6 якостей «правильних» співробітників

6 якостей «правильних» співробітниківДжим Коллінз (Jim Collins) у книзі «Як гинуть великі. І чому деякі компанії ніколи не здаються» (How the Mighty Fall: And Why Some Companies Never Give In) задався питанням: Що вирізняє хороших співробітників? Якими якостями вони мають володіти, щоб працювати у компанії з максимальною продуктивністю? На сторінках своєї книги він ділиться 6-ма відповідями.

1. Правильні співробітники поділяють ключові цінності компанії

Великі компанії вибудовують корпоративну культуру, схожу з культом, в рамках якої ті, хто не поділяє цінності даної організації, виявляються оточеними антитілами, які виштовхують їх, немов вірус. Нас часто запитують: «Як зробити так, щоб співробітники поділяли наші цінності?» Відповідь: ніяк. Ви просто наймаєте тих, хто вже схильний прийняти ваші ключові цінності, і тримайтеся за них.

2. Правильними співробітниками не потрібно жорстко керувати

Коли ви відчуєте, що потрібно кимось жорстко керувати, це означає, що ви, швидше за все, взяли на роботу не ту людину. Якщо у вас правильні співробітники, вам не потрібно витрачати багато часу на їх «мотивацію» або «управління» ними. Вони самі схиблені на продуктивності, самомотивації і самодисципліни і маніакально прагнуть робити максимум можливого, оскільки це просто закладено в їхніх генах.

MUST READ:  Голос клиента

3. Правильні співробітники розуміють, що у них є не «робота», а «відповідальність»

Вони відчувають різницю між списком завдань і тим, за що відповідають. Правильні співробітники можуть закінчити фразу: «Я єдиний, хто несе відповідальність за …».

4. Правильні співробітники виконують свої обіцянки

У культурі відповідальності ці люди вважають обіцянки священними — вони роблять те, що говорять, і ніколи не скаржаться. Це також означає те, що вони з величезною відповідальністю ставляться до того, що обіцяють зробити, щоб ніколи не пообіцяти більше, ніж можуть.

5. Правильні співробітники із захопленням ставляться до компанії та її діяльності

Нічого великого без захоплення не народжується, а правильні люди просто випромінюють енергію.

6. Правильні співробітники проявляють зрілість і доречно використовують принцип «вікна та дзеркала»

Коли справи йдуть добре, правильні люди вказують на вікно, віддаючи належне іншим, а не собі; вони виводять на авансцену тих, хто зробив свій внесок у загальний успіх, а про себе говорять мало. Коли ж все складається не так, вони не звинувачують у невдачах і промахах обставини або інших людей, а вказують на дзеркало і кажуть: «Я відповідаю за це».

MUST READ:  Реорганізація Yahoo!

Бізнес-цитатник — найкращі ідеї з бізнес-книжок.