Якщо не подобається робота, то… експлуатуйте свого боса!

Якщо не подобається робота, то... експлуатуйте свого боса!Принадність сьогоднішнього капіталізму в тому, що це вулиця з двостороннім рухом. Щоб досягти успіху в житті, працівник так само повинен експлуатувати роботодавця, як і він його, причому в позитивному сенсі, — стверджує Джеймс Алтачер (James Altucher), голова хедж-фонду, інвестиційний консультант, автор кількох книг і популярний блогер.

Джеймс пропонує такий собі короткий п’ятиетапний план експлуатації роботодавця працівником:

1. Приписуйте всі заслуги босові і ніколи не говоріть про нього погано за його спиною. Ніколи не скаржтеся, що вам здається, ніби роботодавець експлуатує вас. Експлуатуйте його, у відповідь. І, до речі, тут не має значення, хто ви — топ-менеджер, який заробляє мільйон доларів на рік, або секретарка з зарплатою початкового рівня. Хоча, звичайно, що вище посада, то більше співробітник розуміє необхідність зворотньої експлуатації.

2. Потрібно вступати в контакт з усіма клієнтами, з якими працює ваш бос. Вибудовуйте власну репутацію, на яку можна буде спертися, коли прийде час покинути компанію.

MUST READ:  Що спільного між роботою та... школою

3. Постійно розсилайте своє резюме. Зовсім не обов’язково іти з компанії, але якщо ви за два роки не послали нікому резюме, то виникає небезпека інбридингу (виродження). Ви повинні знати, яка ваша цінність на ринку праці.

4. Постійно думайте про те, які ваші навички можуть виявитися корисними за межами вашого корпоративного середовища. Немає нічого поганого в тому, щоб будувати корпоративну кар’єру і домагатися стабільності, але завжди потрібно мати навички, які дозволять прожити поза межами цього середовища. Мисліть творчо. Кожна людина може вижити поза компанією, і нехай вам не здається, що ви на це не здатні. Ви можете консультувати інших, створити свій бізнес, що завгодно… Це критично важливо. Як до цього підступитися? Треба вдосконалювати свої навички щодня. Ви щодня повинні відчувати, що в чомусь стали сильнішими.

5. Будьте продуктивні. Звичайний робочий день — це вісім годин, але середній співробітник працює лише кілька годин на день. Решта часу йде на каву, інтернет-серфінг, обіди, плітки, даремні наради, в яких кожен намагається привернути увагу до себе. Постарайтеся щодня реально працювати хоча б чотири години.

MUST READ:  Як викликати усмішку на обличчях своїх співробітників

Якщо ви будете слідувати цим правилам і регулярно будете замислюватися про те, як ви можете експлуатувати свою ситуацію — в позитивному сенсі, — тоді зусилля, які ви в це вкладете, принесуть вам набагато більшу фінансову та емоційну віддачу, ніж інвестиції в якісь акції. Експлуатація — неприємне слово, але, як гарантує Джеймс Алтачер: якщо ви не експлуатуєте когось, то експлуатують вас.