Правило дрібниць

Правило дрібницьДрібниці можуть мати неймовірно велике значення у важливих ситуаціях, — запевняє Том Пітерс (Thomas Peters), один із провідних світових фахівців в області управлінського консультування, автор книги “Ці важливі дрібниці. 163 способи домогтися досконалості” (The Little Big Things: 163 Ways to Pursue Excellence). На доказ своїх слів він пропонує кілька цікавих прикладів.

— Компанія Walmart збільшила розмір візків для своїх магазинів самообслуговування — і продажі великих товарів (наприклад, мікрохвильових печей) підвищилися на… 50%.

— Якщо замінити квадратний стілець на круглий — серед учасників бесіди різко зросте відсоток тих, хто висловлюється.

— Якщо в їдальні страви з їжею стоять у двох метрах від столу, то число тих, хто звертається за добавкою скорочується на 63%.

— Якщо пацієнти бачать з вікон зелень, то тривалість перебування в лікарні після операції скорочується на 20%.

— Якщо фарбувати дахи, дороги та інше саме в білий колір, це може знизити викиди CO2 на 44 млрд. тонн.

MUST READ:  Транскреація або Як донести свої повідомлення до споживачів у всьому світі

— Якщо розставити дозатори антибактеріального гелю для рук по всьому студентському гуртожитку без табличок із закликом використовувати його, кількість пропущених по хворобі днів на одного студента зменшиться на 20% (Колорадський університет у Боулдері зробив це).

— Якщо відстань між офісами партнерів більше 30 метрів, то вони будуть безпосередньо спілкуватися один з одним не частіше, ніж ті, у яких відстань між офісами становить 160 кілометрів.

Бізнес-цитатник — найкращі ідеї з бізнес-книжок.