У нашому блозі вже публікувалися перелік логотипів з прихованим змістом та добірка 10-ти логотипів “із родзинкою”. Втім, деякі відомі бренди не потрапили у ці списки. Видання Wonderful Engineering деякою мірою заповнює цю прогалину і пропонує подивитися на 10 логотипів відомих компаній та нагадати нам їх істинний зміст.
1. Amazon

Стрілка, що виглядає як смайлик на лого Амазону, насправді має інший прихований зміст. Вона символізує найширший асортимент товарів, доступних до покупки на Амазон — від A до Z.
2. Apple

Логотип компанії Apple походить з біблейського оповідання про Адама і Єву. Надкушене яблуко — це символ плоду “Древа Пізнання”.
3. IBM

Блакитного гігант має приховане повідомлення для цілого світу. Білі смуги в правому нижньому кутку формують знак «дорівнює», що символізує людську рівність.
4. Mobil

Лого Mobil сам по собі нічого не означає, а ось кольори, що в ньому використані, — означають. Червоний уособлює силу, а блакитний — віру і безпеку.
5. FedEx

Логотип FedEx виглядає дуже просто, але зовсім не просто в ньому розпізнати прихований зміст. Але якщо вдивитися в білий фон між літерами Е і Х, то можна побачити стрілку, що вказує вправо. Ця стрілка і символізує рух уперед, у майбутнє.
6. Audi

Багато людей цікавляться, що означають чотири кільця у логотипі цього автовиробника. Насправді вони уособлюють чотири компанії, що входили до складу Auto-Union Consortium у 1932-му році, а саме: DKW, Horch, Wanderer і Audi.
7. BMW

Лого BMW — данина авіаційній історії цієї компанії. Білі сегменти лого представляють пропелер в русі, а блакитні сегменти — небо. Все це має відношення до ролі, яку компанія грала в створенні авіамоторів для німецької армії у Другій світовій війні.
8. Mercedes-Benz

Трипроменева зірочка Mercedes означає домінування компанії на землі, в морі і в повітрі.
9. Toyota

Логотип Toyota складається з трьох еліпсів. Кожен із них уособлює серце споживача, серце продукту і серце технологічного прогресу.
10. Volkswagen

Символ Volkswagen найпростіший — поєднання перших літер двох слів: “Volks” (Народ) і “Wagen” — (Машина).