Висловлювання Джеффа Безоса про бізнес і життя

Висловлювання Джеффа Безоса про бізнес і життяВидання Business Insider зібрало найбільш ємкі висловлювання Джеффа Безоса (Jeff Bezos), засновника і CEO Amazon, людини, яка ламає стереотипи. У цих словах — його бізнес-філософія і життєві принципи.

Про самозаспокоєння:
«Компанії не слід захоплюватися блиском, бо блиск — це ненадовго».

Про інновації:
«Я думаю, ощадливість є драйвером інновацій, як і інші обмеження. Єдиний спосіб вибратися з тісної коробки — щось винайти».

Про розвиток бізнесу:
«Якщо ви орієнтовані на конкурентів, вам доводиться чекати, поки конкурент щось не зробить. Якщо ви орієнтовані на клієнтів, це дозволяє бути новаторами».

Про корпоративну культуру:
«Частково культура компанії залежить від минулого — це уроки, які ви вивчаєте по ходу справи».

Про нові ідеї:
«Відкриття завжди пов’язані з випадковими осяяннями».

Про незадоволених:
«Якщо ви не хочете, щоб вас критикували, заради Бога, не робіть нічого нового».

Про мотивацію:
«Я твердо впевнений, що люди з місією випускають більш гідні продукти. Вони виявляють більше турботи. Для них справа не лише в бізнесі. Бізнес теж повинен бути, і він повинен бути реальним, але не тому ви цим займаєтеся. А тому, що вас мотивує щось інше, щось осмислене».

MUST READ:  Скільки коштує посмішка?

Про вибір друзів:
«Життя занадто коротке, щоб спілкуватися з невинахідливими людьми».

Про мораль:
«Ось яка річ мене страшно ображає: коли йдеш повз банк і бачиш, як його реклама переконує людей взяти кредит, заклавши свій будинок, щоб з’їздити у відпустку. Це вже на межі зла».

Про стратегію:
«У нас в Amazon є три великі ідеї, яких ми тримаємося вже 18 років, і саме завдяки їм ми успішні: клієнт має бути на першому місці; винаходьте; і будьте терплячими».

Про зростання:
«Будь-який бізнес повинен бути вічно молодим. Якщо ваша аудиторія старіє разом з вами, значить, ви магазин Woolworth’s».

Про зміну моделей:
«Якщо ви не вперті, ви скоро кинете робити спроби. А якщо ви не гнучкі, ви будете калатати головою об стіну і не зможете побачити інше рішення проблеми, яку ви намагаєтеся вирішити».

Про маркетинг:
«У старому світі ми витрачали 30% часу на створення відмінного сервісу і 70% часу на крики про те, який він крутий. У новому світі все навпаки».

MUST READ:  7 саморуйнівних звичок хороших компаній

Про ціни:
«Є два типи компаній: ті, що докладають всі сили, щоб брати з клієнтів більше, і ті, що докладають всі сили, щоб брати менше. Ми будемо компанією другого типу».