Шість хитрих прийомів, які допомогли в бізнесі

Шість хитрих прийомів, які допомогли в бізнесіНестандартні рішення та здійснення несподіваних кроків можуть допомогти перемогти конкурентів. Видання Hopes & Fears за допомогою дискусійного сервісу Quora з’ясувало, до яких прийомів вдавалися відомі компанії, щоб досягти успіху.

Змінити упаковку

Герберт Доу заснував Dow Chemical в Мічигані, коли відкрив дешевший спосіб виробництва хімічних засобів. Він продавав їх промисловим підприємствам у США по 36 центів за фунт, але не міг вийти на закордонні ринки, оскільки їх контролював німецький картель, який продавав ті ж засоби за 49 центів. Коли Доу вийшов на англійський ринок, німецький конкурент відповів тим, що став продавати свій бром в США всього за 15 центів. Він сподівався тим самим домогтися закриття Dow Chemical. Але Доу перехитрив німців. Замість того, щоб знижувати ціни, він повністю припинив продажі в США і став таємно скуповувати німецьку продукцію. Вони переупаковували її і продавали в Європі за 27 центів за фунт. Тепер Dow Chemical — один із найбільших хімічних концернів у світі.

Скупити все

У 1970-х Роберт Тейлор, засновник невеликої компанії Minnetonka, був єдиним продавцем рідкого мила для рук. Це був його винахід, споживачі були в захваті. Але коли він захотів вийти на національний рівень, то зіткнувся з проблемою: він не міг запатентувати товар, оскільки і рідке мило, і спеціальна помпа, що виштовхує його з флакона, були поширені і до нього. Він розумів, що як тільки почнуться великі продажі, інші виробники скопіюють його продукт.

MUST READ:  Історія переборювання: 5 найбільших невдач Джека Ма

Тоді Тейлор вирішив скупити пластикові помпи. АБСОЛЮТНО ВСІ. У країні було всього два виробники цих пристроїв, і він витратив $ 12 млн. (більше, ніж тодішній річний прибуток компанії), щоб замовити у них 100 млн. помп. Так він став єдиним виробником рідкого мила, який міг оснащувати його дозатором. Крупним конкурентам залишалося тільки спостерігати за тим, як він захоплює ринок. За два роки після цього трюку Colgate-Palmolive була змушена купити його компанію за $ 61 млн.

Заробити на помилці

Наприкінці 1980-х чи на початку 1990-х оператор зв’язку AT&T розгорнув велику маркетингову кампанію. Кожен день по телевізору оголошували, що варто зателефонувати 1-800-OPERATOR, як ви отримаєте доступ до дешевших тарифів міжміського зв’язку. Співробітники його найбільшого конкурента, MCI, зрозуміли, що люди можуть не розчути слово OPERATOR, тому зареєстрували номер 1-800-OPERATER. Так вони отримували клієнтів із числа тих, хто помилився номером, поки AT&T продовжував платити за рекламу.

MUST READ:  Соціальні медіа - внутрішнє застосування у бізнесі

Залучити зірку

Компанія Puma заплатила Пеле за те, що він почне зав’язувати шнурки посеред поля у фіналі Чемпіонату світу з футболу в Мексиці (1970). Оператори відобразили цей момент, і всі глядачі планети дізналися, що великий Пеле носить кросівки Puma.

Скоротити витрати

Одного разу Річард Бренсон відпочивав на Британських Віргінських островах. Вийшло так, що після закінчення відпустки він запізнився на зворотний рейс. Йому довелося бронювати чартер за $ 2000. Він розділив цю суму на кількість місць у літаку, а потім написав на дошці в аеропорту: «VIRGIN AIRWAYS: квиток до Коста-Ріки за $ 39». Так він заповнив літак, покрив свої витрати і подумав: а чому б і справді не заснувати авіакомпанію?

Допомогти постраждалим

Виробник сонцезахисних окулярів Oakley прислав по парі чилійським шахтарям, які довгий час були заблоковані під землею. Це повинно було допомогти їх очам адаптуватися до сонячного світла. Коли працівники вийшли на поверхню, їх оточили репортери. На кожному з шахтарів були окуляри Oakley.