П’ять правил успішного стартапу

П'ять правил успішного стартапуНа жаль, бізнес не завжди буває вдячним видом діяльності. Але, незважаючи на це, в ньому достатньо привабливих сторін. На думку двічі успішного «стартапера», генерального директора і засновниці компанії HotLink Лінн Лебланк (Linn LeBlanc), головна проблема в прагненні стати мільйонером — це не продукт і не стратегія, а команда. Захоплені своїм продуктом і планами на майбутнє бізнесмени-початківці часто не звертають уваги на людей, з якими працюють.

«Перед тим, як йти до золота, переконайтеся, що у вашої команди є навички для створення успіху», — говорить Лінн. Розробивши два успішних продукти для двох компаній Кремнієвої долини і маючи тридцятирічний управлінський досвід, Лебланк сформулювала п’ять правил для створення високофункціональної команди, яка зможе запустити працюючий стартап.

1. Довіра. Зі знайомими людьми легше спрацюватися. Якщо залучати нових, то тільки тих, хто володіє важливими навичками і вміннями. Але потрібен час, щоб скласти довірливі стосунки.

MUST READ:  Несподівані факти зі світу бізнесу, про які ви, можливо, не знали

2. Ресурси. Пошук партнерів з ресурсами допоможе забезпечити довгострокові зобов’язання. Лебланк рекомендує тих людей, чиї ресурси покриють витрати.

3. Досвід. За цим правилом не слід залучати студентів, у яких немає досвіду, тим більше ресурсів. Лінн говорить: «Вам потрібна вже зріла команда, але досягти такого можна лише з людьми, у яких за плечима є хоч якийсь досвід».

4. Маркетинг і продажі. Потрібні люди, які мають досвід маркетингу і продажів і як можна швидше. Як зазначає Лебланк, тренд у Кремнієвій долині, — зібрати групу технічних фахівців, і тільки після того, як вони просунуться в своїй роботі, об’єднувати їх з іншими функціональними фахівцями. Це хоч і не далекоглядна, але все ж стратегія. Рішення з приводу продукту може не відповідати реальному ринку.

5. Одержимість. Набирайте команду одержимих ідеєю компанії, а не фінансовим результатом. Компанії, що створюють себе для того, щоб потім продатися за ціною, співставною з Google, мають мало шансів на успіх. Зацикленість і короткостроковість небезпечна при формуванні команди.

MUST READ:  Анатомія ідеального СЕО

За матеріалами Companion Online.