Бізнес-консультант і визнаний автор Ден Кеннеді (Dan Kennedy) у своїй книзі “Остаточний маркетинговий план” (The Ultimate Marketing Plan) розповідає про свого друга і клієнта Дона Дуайєра (Don Dwyer), який створив потужну міжнародну франчайзингову організацію The Dwyer Group, що включає більше 2 тисяч франчайзі в трьох сервісних галузях. Він створив компанію з нуля всього за кілька років багато в чому завдяки тому, що на ранньому етапі впровадив твердий кодекс цінностей, якому слідував сам і захоплено навчав інших.
Ось, власне, цей кодекс.
1. Ми віримо в краще обслуговування наших клієнтів, у наше співтовариство і один в одного як членів одної бізнес-спільноти.
2. Ми віримо, що якщо будемо щодня вимовляти благословення, то убережемо себе від усього негативного.
3. Ми віримо, що успіх є результатом ясного спільного позитивного мислення.
4. Ми віримо, що для будівництва нашої компанії ми повинні кожен день заново заслуговувати свої позиції досконалим виконанням всіх справ.
5. Ми віримо, що керівникам слід помічати, що співробітники роблять правильно, і поводитися з кожним із них дружелюбно, чесно, щиро і твердо.
6. Ми віримо, що проблеми слід зустрічати спокійно і використовувати їх як досвід, на якому можна вчитися.
7. Ми віримо, що Творець привів нас на цю землю для перемог. Ми будемо вірні його бажанням, будемо вигравати чесно, скромно приймати свої щоденні успіхи, знаючи, що вищі сили вели нас до перемоги.
8. Ми віримо в наявність невикористаного потенціалу у кожної людини. Кожен, кому ми допомагаємо самореалізуватися, наблизить нас на крок до розкриття нашого власного потенціалу.
9. Ми віримо, що лояльність привносить сталість у наше життя.
10. Ми віримо в будівництво нашої країни за допомогою системи вільних підприємств і будемо демонструвати цю віру постійним залученням людей до пошуку можливостей.
Бізнес-цитатник — найкращі ідеї з бізнес-книжок.