Психологія кольору в маркетингу

Психологія кольору в маркетингуЗадумали створити свою власну торгову марку і тепер розмірковуєте, яким буде ваш логотип? Для початку вам слід визначитися з кольорами. Кайл Реєс (Kyle Reyes), президент і креативний директор компанії The Silent Partner Marketing, ділиться цікавою інформацією про те, які асоціації та емоції у людей викликають базові кольори.

У світі маркетингу багато хто скептично ставляться до того, яку роль відіграють кольори, як вони впливають на свідомість людини у той самий час, коли вона приймає рішення про покупку. Однак дослідження на цю тему під назвою «Вплив кольору в маркетингу» (Impact of Color in Marketing) показало, що до 90% швидких рішень про продукцію приймається тільки за рахунок кольору. Згодом це питання вивчили більш детально і на основі отриманих результатів визначили загальні асоціації та емоції, які викликають базові кольори.

Зелений — зростання (фізичне і матеріальне) і здоров’я. Подивіться на деякі великі компанії, що використовують зелений у якості основного кольору в своєму логотипі, — Monster, Starbucks, Whole Foods, Tropicana, Spotify, BP і, звичайно ж, John Deere.

MUST READ:  Соціальні медіа, історії та новий підхід до реклами

Фіолетовий — уява і мудрість. Деякі з цих брендів використовували і продовжують використовувати цей колір: Yahoo, Welch’s, Taco Bell, Barbie та Big Brothers Big Sisters.

Синій — довіра, впевненість та надійність. До числа любителів цього кольору належать Lowe’s, HP, Oreo, Facebook, Vimeo, WordPress, Ford, Dell, Walmart.

Червоний — збудження, актуальність і сміливість. Червоний колір вибрали для себе такі компанії, як Target, Canon, Lego, Pinterest, Netflix, Coca-Cola, CNN, Nabisco, YouTube.

Помаранчевий — життєрадісність і налагодження взаємин. Цей колір ви виявите у Gulf, Shutterfly, Payless, Hooters, Nickelodeon і Firefox.

Жовтий — оптимізм та інноваційність. Колір сонця вибрали для себе Best Buy, IKEA, Denny’s, UPS, Nikon, McDonalds.

Чорний — сила і влада. Саме такі емоції хочуть викликати The Silent Partner Marketing, Visa, Adidas, HBO, KISS, MTV і Playboy.

Білий — чистота і невинність. Google, Yelp і NBC використовують білий колір у поєднанні з іншими яскравими кольорами.