Корпоративні сайти: хто в Європі всіх миліше?

Компанія H&H Webranking провела цікаве дослідження корпоративних сайтів у 16-ти країнах Європи. Оцінювалася інформація, що може виявитися корисною для потенційних інвесторів, аналітиків й інших осіб, які шукають площадку для інвестицій, повідомляється на сайті Lenta.ru.

Перше місце в рейтингу корпоративних сайтів Європи зайняла Німеччина – інтернет-представництва компаній, розташованих у цій країні, набрали 65 балів по 100-бальній шкалі оцінки. Сайти компаній з Фінляндії, Швеції, Норвегії та Данії посіли друге місце в європейському рейтингу. Французькі фірми за свої інтернет-сторінки отримали 48 балів і розташувалися на 4-му місці з кінця списку, а російські корпоративні сайти заслужили лише 35 балів і останнє місце.

Дослідження сайтів компаній Європи проводиться вдруге. При складанні рейтингу враховуються оцінки респондентами роботи сайтів 165-ти найбільших компаній Європи. У рейтингу компаній перше місце і звання кращого корпоративного сайту Європи дісталося голландській фірмі TNT (88,75 балів), друге місце – Банку Данії (Danske Bank, 84,5), а на третьому місці розташувалася телекомунікаційна компанія Telecom Italia (84,25). У десятку компаній із кращими інтернет-сайтами ввійшли фірми з Фінляндії, Швеції, Іспанії, Німеччини і Швейцарії.

MUST READ:  Second Life: соціальний нетворкінг у дії

Найгіршим корпоративним сайтом Європи була визнана інтернет-сторінка російської компанії “Сургутнефтегаз” (22 бали). Середня оцінка для сайтів компаній у Європі становила 56,5 балів і тільки чотирьом компаніям удалося набрати більше 80-ти балів.