Що таке хороша реклама?

Як писав гуру реклами Девід Огілві (David Ogilvy) у своєму бестселері «Confessions of an Advertising Man», існує три точки зору на це питання.

Циніки вважають хорошою рекламу, яка отримала схвалення клієнта.

Інша точка зору відповідає визначенню Раймонда Рубікама (Raymond Rubicam):

«Головна відмітна ознака непересічної реклами полягає в тому, що вона не тільки переконує споживачів купувати той чи інший товар, а й надовго запам’ятовується в рекламному світі як чудово виконана робота».

Мені самому вдалося створити кілька рекламних кампаній, які сприймаються в рекламному світі як прекрасно виконана робота. Проте я належу до тих, хто дотримується третьої точки зору: хороша реклама — це реклама, за допомогою якої можна продати товар, не привертаючи до себе уваги. Як автор реклами я повинен акцентувати увагу споживача саме на товарі. Людина, яка читає рекламне оголошення або дивиться телевізійний рекламний ролик, не має казати: «Яка прекрасна реклама», необхідно, щоб вона подумала: «Я не знав про це раніше. Я маю обов’язково купити цей товар».

MUST READ:  Реклама на вихід... або Як Джинс позбавляється від своїх клієнтів

Для фахівця з реклами приховувати свою майстерність є професійним обов’язком. Про виступи Есхіна люди часто говорили: «Як гарно він говорить». Але коли промову виголошував Демосфен, у людей з’являлося бажання сказати: «Виступаємо проти Філіпа!». Я за Демосфена.