Неоднозначні думки визиває останнє дослідження Interactive Advertising Bureau. Воно показало, що 72% всіх рекламних вкладень (дивно, що не 80% ☺) в інтернеті доводиться на 10 найбільших компаній, повідомляє AdAge.com.
Серед цих компаній домінує так звана “велика четвірка”, в яку входять Google, Yahoo, MSN і AOL. Передбачається, що за підсумками 2006-го року до них приєднається MySpace, що належить News Corporation. У цьому випадку в п’ятьох лідерів буде зосереджено близько половини всіх вкладень в інтернет-рекламу. Основною причиною цього, на думку аналітиків, є те, що гроші в інтернет-рекламу зазвичай передаються з телевізійних рекламних бюджетів і основна їхня задача – досягти максимально великої аудиторії. Природно, що в інтернеті рекламодавці хочуть отримати від вкладених грошей той самий ефект, тому й використовують найпопулярніші ресурси.
Що ж робити невеликим сайтам? Працюючи над збільшенням цільової аудиторії і слідкуючи за тенденціями, не забувати, що, скажімо, Google охоче ділиться своїми рекламними грошима. Правильне використання AdWords, AdSense допоможе навіть невеликим ресурсам бути принаймні не збитковими.