Реклама в Інтернеті живе та процвітає з тих пір, коли веб вперше став відомий неспеціалістам. Енциклопедія Wikipedia повідомляє, що перший графічний рекламний модуль в Інтернеті, на який можна було клікнути для переходу до інформації рекламодавця, було продано у 1993-му році на сайті Global Network Navigator. Цей сайт належав американському комп’ютерному видавництву O’Reilly…
Проте, як стверджує MediaRevolution, днем народження банера слід вважати 25 жовтня 1994-го року, коли на сайті Hotwired (який належав найбільш відомому американському журналові про технології Wired) було розміщено банер AT&T. Він виглядав просто жахливо – але при цьому був інновацією. Розмір банера 468х60 пізніше став найвідомішим стандартом інтернет-реклами, хоч і був витіснений більшими форматами через 10 років.