Лаври Google нікому не дають спокою. І, звичайно, у першу чергу основним конкурентам. Тепер і компанія Yahoo! намагається повернути собі колишній вплив і гнучкість.
У прес-релізі, опублікованому 5 грудня, Yahoo! оголосила про істотну реорганізацію, відповівши в такий спосіб критикам, які протягом останніх місяців ставили під питання здатність пошукового гіганта конкурувати з іншими інтернет-компаніями. Компанію залишають два керівники вищої ланки, а на двох інших лягають додаткові обов’язки.
За думкою аналітиків, однією з головних причин безладдя в Yahoo! є нездатність запустити рекламну систему, яка б автоматично розміщувала найбільш доходні оголошення на ресурсах компанії. За останній рік фінансові показники Yahoo! неодноразово розчаровували інвесторів, що спричинило падіння курсу акцій компанії на 35%.
Yahoo! планує використати персоналізовану рекламу (individually targeted advertising), для завоювання більш широкої аудиторії в усьому світі і як основу для росту виторгу. А минулого місяця компанія Yahoo! оголосила про довгострокове партнерство в області інтернет-пошуку і реклами з більш ніж 150 щоденними газетами США.