Час, коли на рекламних щитах можна було знайти тільки рекламу продуктів чи сервісів різних компаній, чи, рідше – соціальну рекламу – давно пройшов. Сьогодні на ринок білбордів виходять роботодавці. Так, за інформацією management.web-standart.net, кілька тижнів тому російська компанія „Кухнистрой” встановила три рекламні щити, розміром 3 × 6 м. На них зображені три керівники, які запрошують на роботу дизайнерів. Топ-менеджери зображені у невимушених позах і тримають у руках таблички з написом „Шукаю”…
…нижче – текст: „Шукаю дизайнера для довготривалих стосунків. Перевага симпатичним і професійним. Інтим не пропонувати”. „Нехай люди дивляться і думають: „Це класно. В такій компанії весело працювати”, – пояснює Олексій Лимонов, керівник PR-відділу компанії.
Подібні рекламні кампанії розраховані здебільшого на підбір не дуже висококваліфікованого персоналу. Так, мережа спортивних магазинів „Інтерспорт” в минулому році провела акцію „Приведи товариша”. Її суть полягала в тому, що продавцям, які вже працюють, пропонували привести на роботу знайомих. І отримати за це $20. Якщо, звісно, товариша приймуть на роботу. Таким чином вдалося знайти 70 нових співробітників.
Проте такі кампанії безсилі, коли йдеться про найм висококваліфікованого або ж досвідченого персоналу. Прикладом є досвід московської Satchers, дочірнього підприємства швейцарської Swiss Realty Group (SRG). В листопаді минулого року вона розмістила в пресі рекламу, де її топ-менеджери позували на тлі напівоголених дівчат. Підпис твердив: „A gentleman is expected to rise, when a lady enters a room” („Джентльмен повинен встати, коли дама заходить в кімнату”). У другій частині рекламної акції Satchers запустила під вікнами основних конкурентів автомобілі з написами: „Winter… Time to change job”, „Tired of your f….k’n Boss, Change It” („Зима… Самий час змінити роботоу”, „Бос тебе дістав? Зміни роботу”). Кампанія коштувала понад $100 000 при цьому її успіх не виявився екстраординарним: Satchers вдалося найняти лише кількох співробітників найнижчої ланки. Щоправда залучення кадрів було для компанії другорядним завданням. „Наша реклама була швидше частиною загальної епатажної кампанії просування бренду”, – пояснює Ілья Шершньов, директор з розвитку SRG.
Цікава акція була проведена однією із компаній США. Вона розмістила оголошення про набір персоналу на білборді однієї з вулиць міста. Проте повідомлення було не простим, а зашифрованим у спеціальному коді. В свою чергу, компанії були потрібні лише креативні люди. Саме таких кандидатів їй і вдалося залучити. Адже про адресу проведення співбесіди дізналися лише ті, хто зумів розшифрувати закодоване повідомлення.