Google ще навіть не починав серйозно конкурувати з Microsoft

Наприкінці року прийнято не тільки підводити підсумки своєї діяльності, але й ділитися планами на майбутнє. Про плани Google на 2007-ий рік повідав читачам InternetNews віце-президент Google Дейв Жируар (Dave Girouard), який займає ще й посаду керівника відділу корпоративних рішень. Як виявилося, за словами Дейва, його компанія ще навіть не починала серйозно конкурувати з Microsoft.

У 2007-му році компанія Google планує більш щільно зайнятися питаннями сервісів для бізнесу. «Ми готуємося серйозно зайнятися проектами, орієнтованими на бізнес-сферу, створюючи платні продукти, що будуть розповсюджуватися по ліцензії та за допомогою підписки», – говорить Дейв Жируар. У розвитку цього напрямку бізнесу компанія буде ґрунтуватися на тих наробітках, які зараз використовуються інтернет-користувачами «для розваги», пише Habrahabr.ru.

Жируар, на відміну від інших представників Google, не намагається спростовувати те, що його компанія хоче потіснити Microsoft у сфері програм для бізнесу. Більше того, він відзначає, що наступного року його підрозділ буде активно працювати над цим. «Ми не збираємося виганяти Microsoft з локальних комп’ютерів, ми просто хочемо дати користувачам можливість вибрати». Цього року Google просто не починав боротьбу – але в 2007-му компанія готується «завдати відповідного удару».

MUST READ:  13 порад стартаперам від Пола Грема

Зокрема, проект Google Docs & Spreadsheets наступного року серйозно додасть у функціональності. Цьому має посприяти поява в його команді творців iRows – ізраїльського сервісу для роботи з електронними таблицями, купленого Google в листопаді.

Буде розвиватися і месенджер Google Talk: він стане повноцінним VoIP-клієнтом і його користувачі зможуть дзвонити на звичайні телефони.

Дейв Жируар також обіцяє, що його компанія буде активно працювати над тим, щоб її клієнти могли отримати доступ до інформації навіть без з’єднання з Інтернетом. Ці можливості можна чекати, швидше за все, в Google Docs, а також у новій платформі, що буде створена на основі придбаного цією осінню сервісу JotSpot.

Аналітик агентства Forrester Чарлін Лі (Charlene Li) пророкує, що Google напевно запустить пошук по звукових файлах. «Вони не зупиняться на пошуку того, що відображається на екранах наших моніторів», – говорить вона. При цьому маються на увазі не тільки музичні файли: мова йде і про подкасти, і навіть про ті голосові дзвінки, які будуть здійснюватись за допомогою Google Talk.

MUST READ:  Електронна пошта VS усна комунікація

Аналітик агентства Gartner Віт Ендрюс (Whit Andrews) відзначає високий комерційний потенціал у «гео-сервісів» Google Maps і Google Earth. А Blogger може бути представлений малому бізнесу як платформа для управління контентом і створення корпоративних блогів (як публічних, так і внутрішніх). Настільки ж перспективні в комерційному плані й відео-хостінги – Google Video і YouTube.

Єдиною проблемою, говорить Ендрюс, є тільки те, що Google, незважаючи на настільки масову присутність у багатьох сферах, поки не може зайняти в усіх їх лідируюче положення. Основний конкурент для цієї компанії в сфері корпоративних рішень – без сумніву, Microsoft. І боротьба має бути дуже складною, тому як у всіх названих сферах компанія Білла Гейтса працює дуже активно і не перший рік. «Google буде намагатися виграти за рахунок інтеграції своїх сервісів», – наголошує аналітик.