Яка нам користь від AdSense?

У недалекому минулому початок бізнесу вимагав від його засновника значних витрат, що виливалося у безкінечні кредити, які потім слід було виплачувати, а у випадку провалу – втрачати все. Сьогодні, з приходом у життя майже кожної людини технологій Інтернет, створення власних стартапів стало набагато простішим. Платформа для „швидкого старту” коштує всього $50. За ці гроші можна купити домен та 100 мегабайт „території” під сайт.

Тенденція до збільшення розмірів блогосфери продовжує показувати приголомшливі результати. Сьогодні зі значною долею впевненості можна стверджувати, що саме ведення блогу перетворюється на найбільш зручний та швидкий спосіб початку бізнесу. Тому „молоді підприємці” намагаються створити свій власний блог, на який потім залучають максимальну кількість відвідувачів. Бо на чому ще, як не на рекламі, може заробити „чесний” блогер?

Одним із найбільш розповсюджених способів рекламування (мабуть завдяки своїй природній простоті) є рекламні блоки AdSense, та тих сервісів, які з ним конкурують. Проте, зважаючи на середню кількість відвідувачів таких ресурсів, як блоги, отримати відчутний прибуток від реклами неможливо…

MUST READ:  Webby Awards - 2006: оголошено кращі блоги

А може все-таки можливо?..

Для того, щоб відповісти на це запитання, слід спершу пояснити, чим відрізняється психологія пересічного користувача Інтернет від психології активного відвідувача (читача та коментатора) блогів…

Один з користувачів Хабрхабра Дмитро Пихто, дуже вдало описує своє ставлення до AdSense та подібних сервісів: „Перейнявшись простою та дієвою ідеєю Едсенса, я давно ловлю себе на бажанні після перечитування цікавого посту в блозі вибрати із наявних на ньому рекламних посилань найцікавіше і клікнути по ньому. Мені це не важко – а людині, яка потратила свій час на написання поста – приємно”.

От і виходить, що коментарі – традиційний спосіб подяки за вдало виконану роботу (у нашому випадку – цікавий пост), поступово доповнюються ще одним способом – кліканням по Гуглівському AdSense. Адже це також, нехай і мізерна, але винагорода за авторські старання. Тобто – ще один спосіб заробити в Інтернеті. При чому – дуже позитивний – виграє кожен: і автор (адже він отримає копієчку), і користувач (адже він віддячив авторові за цікаву інформацію, не витративши ні значної кількості часу, ні грошей) та й рекламодавець (адже користувач ознайомився з його інформацією).