Те, що паперова преса переживає кризу, визнають і самі видавці. У той час, як читачі та рекламодавці йдуть в Інтернет, видавці думають, як би перенести свій видавничий бізнес в онлайн хоча б частково. Але Wall Street Journal пішов ще далі, кардинально змінивши свою бізнес-модель.
Паперова версія з 2-го січня 2007 р. змінила формат паперу, щоб виглядати більш сучасно і навіть «по-вебовськи». При цьому змінився не тільки формат, але й зміст газети, який став вторинним стосовно онлайну. В основному це коментування й аналіз опублікованих на сайті WSJ.com новини, пише Habrahabr.ru.
Використання онлайну дозволило журналістам значно поліпшити ефективність своєї роботи. По-перше, всі співробітники газети побачили щоденний рейтинг найпопулярніших статей на сайті – природно, що для кожного з них стало справою честі потрапити туди. По-друге, в онлайні можна експериментувати з різними формами подачі матеріалу і відразу бачити, як змінюється кількість читачів.
Кардинальна трансформація сайту WSJ.com трапилася в 2004-му році. До цього сайт із платним доступом до контенту й авторськими колонками замість блогів являв собою приклад того, як не потрібно робити онлайнове ЗМІ. Але два роки тому все чудесним чином змінилося: частина контенту стала безкоштовною, з’явилися блоги, подкасти і навіть відеорепортажі. Експеримент виявився дуже навіть успішним, і він триває дотепер.
З 2007-го року починається новий етап трансформації. Видання буде публікувати ще більше «гарячих» ексклюзивних новин, причому над статтями будуть працювати декілька репортерів (вони будуть доповнювати тексти один одного). У той же час, паперовій газеті залишиться лише неспішно коментувати події через добу після того, як вони відбулися. Редакція також планує організувати на сайті щось на зразок на соціальної мережі для читачів.