Маркетингове агентство Blackfriars Communications опублікувало чергове дослідження «Індикатори маркетингу», що відслідковує 12 типів маркетингових витрат компаній, як в області традиційної так і онлайнової реклами.
За даними агентства, найбільші маркетингові вкладення компаній у третьому кварталі минулого року були зроблені в сектор традиційної (офлайнової) реклами – туди було спрямовано 41% всіх рекламних бюджетів. Раніше прогнозувалося, що ці витрати складуть лише 31%. Витрати компаній на медійну інтернет-рекламу також виросли: у цей сектор було спрямовано 8% всіх рекламних бюджетів, а не прогнозовані 6%, повідомляє Mediarevolution.ru з посиланням на MarketingVox.
Загалом інтернет-категорії отримали 18% (прогнозувалося – 14%) всіх рекламних витрат, зокрема:
■ банерна реклама – 8%;
■ поштові розсилки – 3%;
■ створення сайтів – 7%.
На розсилки і телемаркетинг було спрямовано не 12% всіх рекламних бюджетів, як раніше прогнозувалося, а лише 8%. Були також серйозно скорочені витрати на організацію заходів (events) – з 12% до 7%.
«Компанії сформували на 2006 рік значні маркетингові бюджети, однак не витратили їх повністю», – зауважує Карл Хове (Carl Howe), глава Blackfriars. «Керівники компаній вирізнялися нерішучістю в маркетингових діях», – відзначає експерт. Компанії, за його словами, пробували рекламу в різних видах медіа, однак часто не могли відстояти обрану ними рекламну стратегію.