Розкажіть свою історію світу

Як тільки ви знаходите історію і приступаєте до свого проєкту — чи то бізнес, благодійність чи навіть пошук нової роботи, — постає питання: яким чином донести історію до всіх? Найголовніше — пообіцяти собі розповідати її за будь-якої можливості. Це не випадкова частина вашого бізнесу, а основна зона, на якій потрібно зосередити увагу. Інакше ви просто не приділите необхідний час відточенню своєї історії та творчому підходу до її поширення.

Ось кілька підказок, як можна розповсюджувати свою історію.

Влаштуйте історії тест-драйв

Ваші друзі та колеги знають вас найкраще. Почніть із них. Вони допоможуть вам знайти слабкі місця в історії, прибрати те, що здається неприродним, і відшліфувати робочі моменти. Ви легко помітите, що бентежить їх, здається нудним, а що викликає емоції і спонукає до дії.

Поділіться своєю історією з усіма, з ким можете

Тепер, коли ваша історія відшліфована, складіть список груп, з якими ви пов’язані та які допоможуть зробити наступний крок. Включайте до списку контакти соцмережі (наприклад, «друзів» у Facebook або підписників у Twitter), представників асоціації випускників вашого навчального закладу. Не забудьте тих, із ким ви займаєтеся спортом у вихідні, і тих, хто ходить із вами на йогу і таке інше. Все це — ваші спільноти, яким уже небайдуже (нехай іноді й загалом), чим ви займаєтеся у своєму житті.

Але не зупиняйтесь на цьому. Розповідайте історію щоразу, коли хтось запитує: «Так чим ти займаєшся?» Я, наприклад, із задоволенням розмовляю на гірськолижних витягах, у метро, літаках, на вечірках, торгових виставках, на зустрічах із розвитку ділових зв’язків. Нехай ваша головна пристрасть проявляється вільно, за будь-якої можливості. Чи отримує ваша історія живий відгук чи повисає в тиші — буде помітно одразу. Тому щоразу ви не лише ділитеся нею, а й намацуєте нові шляхи для її вдосконалення.

MUST READ:  Міфи менеджерів, що паралізують

Знайдіть партнерів для історії

Історії ніколи не перебувають у ізоляції. Якщо ваша історія набуває резонансу ще з чиєюсь, знайдіть спосіб об’єднати їх. Так вчинила компанія AT&T у відносинах із TOMS. Якщо ваша історія багатша, цікавіша, ніж ваш продукт, послуги (або навіть ви самі), то інші люди та компанії захочуть кинути її відсвіт і на свою діяльність. Домогтися гало-ефекту включенням вашої історії у свою. Ось кілька прикладів такої співпраці з TOMS.

Видавець Vogue дарує взуття TOMS людям зі списку своїх особливих контактів (більшість із них раніше взагалі не чули про TOMS). Бренд Ralph Lauren створив спеціальний дизайн для лімітованої лінійки взуття TOMS і продавав його в магазинах Rugby по всій країні. Популярна марка одягу Theory представляла взуття TOMS на своїй 18-метровій вітрині у головному магазині мережі на Манхеттені та при оформленні інших магазинів. Під написаним величезними літерами словом «ДАРУЄМО» наводилася історія TOMS. Все це робилося з простою метою: Theory ділилася історією, що сподобалася, — нашою історією — зі своїми покупцями.

Серйозно поставтеся до поширення історії в інтернеті

Якщо хтось захоче найняти вас на роботу, проконсультуватися з вами, приєднатися до вашого бізнесу (або навіть піти з вами на побачення), то зайде в мережу та пошукає про вас інформацію. Ваша сторінка у Facebook, ваші дані на Tumblr або Flickr знайдуться досить швидко, і якщо вони нецікаві і не дають відчути зв’язок із вашою історією, то мати з вами справу захочуть далеко не всі. Зрозуміло, що рішення не в тому, щоб очистити інтернет від слідів своєї присутності. Навпаки, ви зацікавлені у тому, щоб перспективні партнери, роботодавці, колеги вас знайшли — і онлайновий образ надає чудову можливість зміцнити враження, яке ви справляєте під час особистого спілкування. Ключ у тому, щоб ваша особистість у мережі відображала вашу реальну особистість і відповідала суті вашої історії. І не викладайте в інтернеті нічого такого, чого не хотіли б показувати іншим. Google видає всі результати пошуку, йому все одно – бентежать вони вас чи ні.

MUST READ:  6 типів людей для створення ефективної команди

Знайдіть товариських людей, яких захопить ваша історія

У кожній ніші існують люди, яких Малколм Гладуелл (Malcolm Gladwell) у своїй книзі «The Tipping Point» влучно назвав «об’єднувачами» — товариські люди, які є серцевиною великої мережі зв’язків. Пильнуйте, щоб ваша історія стала доступною тим, хто зуміє рознести її світом. Розкажете свою історію мовчуну — може, й отримаєте ще одного прихильника. Повідайте її комунікабельному любителю поговорити — і ваша історія розлітатиметься по наростаючій.

Вибирайте адресатів

Дуже важливо знати авдиторію, до якої ви звертаєтесь. По суті, ваша історія — це розповідь про певну ідею, продукт чи досвід, який ви пропонуєте. Ви не можете задовольняти всіх, зберігаючи при цьому цілісність і довіру до себе. Переконайтеся, що ваша історія апелює саме до тих, кого ви хочете бачити серед своїх прихильників, і що вона пов’язана з вашою основною сильною стороною.

Джерело«Start Something That Matters»

Ілюстрація: shutterstock.com