Які працівники вам потрібні?

Основоположне управлінське запитання: які працівники вам потрібні? Чи ставлю я його клієнту особисто, чи групі слухачів — я зазвичай отримую у відповідь перерахування розпливчастих позитивних характеристик на кшталт: «Потрібні продуктивні працівники. Ті, хто душею вболівають за справу. Вірні. Честолюбні. Інтелігентні. Щоб уміли ладнати з людьми. Щоб правильно дивилися на речі…»

Це все одно, що на запитання про цілі відповідати: «Хочу бути щасливим». Бути щасливим — це не мета, а тільки ідея. На основоположне запитання є лише одна раціональна відповідь: «Мені потрібні ВИГІДНІ працівники».

Всупереч безлічі дурних теорій, єдина розумна причина, з якої наймають працівників, — це отримання вигоди: найнявши людей, можна заробити більше, ніж поодинці. Єдина мета найму: працівник має принести вам дохід у рази більший від тієї суми, в яку сам вам обійдеться.

На жаль, багато підприємців обставляють себе найманими співробітниками з якихось абсолютно ірраціональних міркувань! Егоїзм, низька самооцінка і потреба в чужому схваленні, соціалізації та друзях. Для декого мати штат більший, ніж у сусіда, — показник успіху. А комусь бракує впевненості у власних рішеннях і потрібна купа народу навколо. Такий бізнесмен платить за те, щоб із його рішеннями погоджувалися. Деякі підприємці просто не можуть працювати поодинці — їм необхідно заповнити офіс людьми. Таким я рекомендую замість цього завести собаку.

MUST READ:  Парадигма целостной личности и четыре правила лидера

Єдиний вид працівника, якого потрібно наймати, — це прибутковий працівник. У сучасній економіці необхідно роздавати левову частку зарплатного фонду цінним і талановитим людям, які обіймають ключові посади у вашій компанії, і винагороджувати по-справжньому відмінну роботу. Для цього доведеться стати Скруджем для тих, хто зайнятий чорною працею, і тих, хто не блищить видатними результатами. Таким давайте за встановленим законом мінімумом, щоб мати змогу платити набагато вище за середньоринковий рівень, давати мотивацію і компенсацію вищу, ніж будь-де на ринку, цінним співробітникам, які приносять вам відчутний прибуток.

Джерело: «No B.S. Ruthless Management of People and Profits»

Ілюстрація: shutterstock.com