Розуміння споживачів за версією Procter & Gamble

Що тільки не вигадують великі компаніі, щоб «тісніше» прив’язати споживачів до бренду! Прикладом компанії, яка завжди намагається використати найпередовіші технології для просування своєї продукції є концерн Procter & Gamble (P&G).

P&G запустив незвичайний проект у рамках своєї онлайнової рекламної кампанії -блоговий портал Сapessa.com. На форумах порталу, як припускають маркетологи P&G, відвідувачки у віці від 18-ти до 49-ти років зможуть ділитися своїми міркуваннями по різноманітних питаннях – обговорення проблем схуднення, кар’єри, вагітності, розповіді із серії «Як я провела…» тощо, – пише MediaRevolution.ru з посиланнями на Business Week і Assosiated Press.

«Це зроблено не для продажу нашої продукції. Ми це зробили для того, щоб краще розуміти наших споживачів і дізнаватися більше про їхні потреби і звички», – заявила із цього приводу прес-секретар P&G Робін Шредер (Robyn Schroeder). – «Тому що чим більше ми довідаємося про наших споживачів, тим більше можливостей у нас з’являється для створення саме тих товарів, які їм необхідні». Що ж, цілком логічна місія…

MUST READ:  Кому і навіщо потрібні псевдоіноземні бренди

«З жінками, чиї розповіді будуть визнані найцікавішими і зворушливими, у майбутньому можуть зв’язатися представники концерну для того, щоб зняти їхні розповіді на відео для використання в рекламі», – зауважує Шредер.

Як відомо, P&G першим почав спонсувати радіопостановки і телесеріали. Зараз компанія активно просуває свою продукцію в Мережі. Зокрема був відкритий сайт Home Made Simple, де зібрані різні поради по веденню господарства, працює сайт People’s Choice awards – його відвідувачам пропонують прийняти участь у різних голосуваннях – вибрати кращого актора, співака, персону серіалу і т.п. Також концерн спонсує сторінки на блоговому порталі MySpace, де ведеться обговорення його продукції.

Экспертів не дивує той напрямок, у якому рухається P&G в області інтернет-реклами.
«P&G – одна з тих компаній, які першими виявили, що використання традиційних маркетингових інструментів перестає давати результати, і які сьогодні намагаються знайти нові можливості для звертання до своїх споживачів», – говорить Роланд Раст (Roland Rust), глава департаменту з маркетингу Університету Меріленд (University of Maryland). За його словами, сьогодні маркетинг стає все більш інтерактивним, і в P&G це відмінно розуміють.

MUST READ:  Нейрологика покупательских решений

Президент ZiZo Роберт Фішман (Roger Fishman), у свою чергу, зауважує: «Capessa – це гарне свідчення того, як компанії змінюють свої підходи до маркетингу для того, щоб відповідати змінам, що відбуваються в поведінці споживачів. Такого роду сайти дозволяють компанії слухати і вивчати думки споживачів і спілкуватися з ними в режимі реального часу».