Ледарі отримують бонуси

Немає сенсу приховувати, що кожен із нас хоча б раз грався у швидку комп’ютерну гру (на зразок Солітера чи Пасьянсу), поки керівник дивиться у інший бік чи вийшов із офісу. І мабуть не один працівник потай мріяв, щоб комп’ютерні ігри стали частиною його посадової інструкції. Що ж, здається їхні мрії починають збуватися…

Компанії відтепер мають змогу користуватися системою Snowfly, складеної із набору інтернет-ігор, які можуть принести грошові винагороди працівникам, які працюють більш ефективно, ніж їхні колеги, повідомляє CNNMoney.com.

Яким чином працює ця система? Співробітники отримують певні завдання – наприклад, вчасно приходити на роботу чи вчасно і якісно виконувати свої обов’язки. Якщо працівник справляється із цими завданнями, він отримує певну суму віртуальних балів, які можуть бути використані для гри у онлайн-ігри (віртуальне казино, риболовля чи кінні перегони). Кожна гра віднімає не більше, ніж 10 – 15 секунд, а віртуальні бали можна лише заробити, але неможливо втратити. За кожну гру можливо заробити до 5000 одиниць. Ці бали сумуються на особистому рахунку кожного співробітника, і в будь-який час можуть бути переведені у гроші чи цінні призи. Звісно, кожна компанія може по-своєму оцінювати вартість одного бала чи одиниці.

MUST READ:  Робота майбутнього №1

Окрім цього, система дає змогу управлінському складові компанії динамічно спостерігати за зміною продуктивності співробітників та зростанням їхньої ефективності. Адже кожна його гра і підвищення кількості балів означає досягнення нових робочих завдань та цілей.

Енді Орр (Andy Orr), президент Circulation Services, постачальник клієнтських сервісів для багатьох газетних компаній, переконаний, що підтримання мотивації співробітників на належному рівні завжди було дуже складним завданням. Проте за останні півтора роки, після впровадження у компанії системи Snowfly, Орр відзначив зростання уважності, відвідуваності та продуктивності серед своїх підлеглих.

„Гра дозволила уникнути монотоності та змусила людей працювати краще і захопленіше. Коли вони не відповідають на телефонні дзвінки (що є їхнім прямим обов’язком) – вони мають змогу перебувати у грі. Якщо ж до них надходить дзвінок – гра вимикається автоматично і вони займаються роботою”, – пояснює Орр.

Така система цілком себе виправдовує, оскільки бажаючи набрати додаткові бали, співробітники краще працюють і досягають високого рівня продуктивності та ефективності. „Окрім того, – додає Енді, – якби я спробував відмовитися від системи Snowfly, у компанії почався б бунт”.