І яка різниця, хто склав цей рейтинг… вітчизняні аналітики чи закордонні спеціалісти. Адже світ, як відомо, переживає період глобалізації. А отже, якщо це актуально для них – значить не менш актуально і для нас. Тим більше зважаючи на те, що в рейтингу застосовувалася загальна статистика конкурентності різноманітних галузей та рівня наявності на ринку праці тих чи інших спеціалістів…
Отже, почнімо:
1. Дизайнери вражень. Ці талановиті особи працюють у сфері роздрібної торгівлі. Вони створюють ефект присутності та витончену „ауру” магазинів. Вони намагаються створити атмосферу, в якій клієнт почуватиме себе розкуто і автоматично налаштовуватиметься на покупки. Робота дизайнера вражень багато в чому нагадує творчість людей мистецтва.
2. Медичні дослідники. Дослідники різноманітних вакцин, ліків від раку, СНІДу і т. п. Актуальність посади та її затребуваність не вимагає ніяких пояснень. Разом зі старінням покоління „бебі бумерів” проблеми створення ліків виходять на перший план і разом з тим стають дедалі більш прибутковими.
3. Веб-дизайнери. Важко сказати про цих хлопців (і не тільки хлопців, зрозуміла річ) щось нове. Професія вже глибоко ввійшла у наше повсякденне життя. Робота креативна і цікава водночас. Хіба може бути інакше? Проте, деякі спеціалісти продовжують стверджувати, що вона лише зароджується і є дуже перспективною. Що ж, з часом побачимо.
4. Інженери систем охорони. Оскільки інформації стає дедалі більше, її захист від „чужого ока” виходить на перший план. А значить і люди, які забезпечують цей захист також стають дедалі більш затребуваними. У 2007-му році очікується відчутне зростання їхніх зарплат.
5. Дизайнери міських будівель. Оскільки не лише Москва, Київ, але й інші міста не є гумовими, то дизайнерам по забудівлі доводиться йти на все нові та нові хитрощі для того, щоб забезпечити місце для нових жителів. Планування та розвиток – ось що може стати у нагоді. І не має значення, про яку будівлю йдеться – про Інтернаціональну Башту Центрального Аеропорту, чи про будинок за містом.
6. Вірусні маркетологи та Медійні промоутери. Вірусні маркетологи (не знав, що вже й така посада існує) вміють зробити „з мухи слона”, чим цілковито заперечують твердження, що „диму без вогню не буває”. Їхнє завдання підвищити прихильність аудиторії до того чи іншого продукту, використовуючи лише чутки та враження. Без використання прямої реклами. Як то кажуть – дешево і сердито. Хоча самих маркетологів дешевими не назвеш.
7. Агенти талантів. Як казав Клінт Іствуд: „Сьогодні кожен знаменитий”. А оскільки кількість „зірок” на нашому „небокраї” постійно збільшується, то і людей, які слугують їхніми агентами, також потрібно чимало. Ці люди бронюють кімнати в готелях, замовляють лімузини та роблять все для полегшення життя зірки. Але от хороших агентів на ринку не так вже й багато. Тому за їхні послуги платять чималі гроші.
8. Агенти по закупівлі. Ніколи б не подумав, що ці люди потраплять до десятки найбільш „гарячих” посад 2007-го. Проте, саме їхнє рішення часто виявляється ключовим для магазину чи мережі магазинів, на яку вони працюють. Вони приймають рішення щодо кольору, розміру, кількості та країни виробництва тих продуктів, які будуть продаватися в магазині. За умови високих оборотів та зростання прибутковості закладу, агенти по закупівлі також можуть заробити чималі гроші.
9. Арт-директори. Кожна робота, яка передбачає кольори, освітлення, телекамери, потребує специфічний персонал. Сьогодні вона сприймається, як найкраща кар’єра для натхненних артистів, які вже звикли до поп-культури.
10. Новинні аналітики, репортери та блогери. Інтернет створив нову реальність для журналістів, які раніше могли побачити свої творіння лише на папері чи у теле- і радіо- ефірі. Сьогодні онлайн-публікації передбачають три категорії кореспондентів: журналісти, репортери та блогери. І хоча більшість особистих блогів не є прибутковими, письменники можуть використовувати свій голос для збільшення своєї популярності. А це вже немало…
За інформацією MSNBC