Як впливає блог на відвідуваність сайту? Саме таким питанням нещодавно задалися аналітики компанії Nielsen//NetRatings, досліджуючи сайти американських газет. І, як власне і очікувалося, дослідження виявило, що поява у виданні власного блогу (блогів) дуже серйозно підвищує відвідуваність і сайту видання.
За даними Nielsen//NetRatings, у США аудиторія газетних блогів росте набагато швидше аудиторії електронних версій видань. Відвідуваність блогів десяти найбільших американських газет за рік потроїлася, сягнувши 3,8 мільярди унікальних відвідувачів. Загальна ж чисельність читачів газет в Інтернеті виросла тільки на 9%, склавши 29,9 мільярда чоловік, повідомляє Sostav.ru.
Найпопулярнішими сайтами американських газет торік виявилися NYTimes.com (13,2 млн. унікальних відвідувачів), USAToday.com (9,1 млн.), Washingtonpost.com (7,6 млн.). А ось серед газетних блогів лідерами стали USA Today (1,239 млн.), The New York Times (1,173 млн.), San Francisco Chronicle (515 тис.), Washington Post (433 тис.), Boston Globe (388 тис.).
Більшість інтернет-читачів американських газет виявилися чоловіками. Представниками сильної статі були 60% відвідувачів сайтів газет й 66% відвідувачів газетних блогів.