Декілька порад по тайм-менеджменту

Сара Нідлман (Sarah E. Needleman), редактор CareerJournal.com у своїй статті розповіла як піймати відразу двох зайців: досягти успіху в роботі та, у той же час, не запускати особисте життя. Виявляється, що треба всього лише правильно організовувати свій робочий час. Тези даної статті розмістив у своєму блозі Дмітрій Ловерманн.

1. Знай, коли тобі працюються найкраще
Професіонали досягають найвищої продуктивності в певний час протягом дня. І ви намагайтеся організовувати свій час так, щоб найбільш трудомісткі завдання вирішувалися саме під час вашого “підйому”.

Хтось думає, що є велика різниця між “не бути в офісі взагалі” і “бути, але нічого не робити”. Маячня! Все навпаки. Якщо ти прийшов в офіс, тоді будь продуктивним, або краще взагалі не приходь.

2. Встановлюйте дедлайни
Встановлюйте собі дату виконання навіть такого завдання, яке не зобов’язане бути вирішено в певний термін. Поки проблема “свіжа”, з нею легше і простіше працювати.

MUST READ:  8 типів людей, яким не варто починати власний бізнес

3. Стежте за своїм оточенням
У середньому працівник, який виконує інтелектуальну роботу на повний робочий день, відволікається на цілих дві години свого часу. Щоб уникнути цього, вішайте на свої двері записку про те, що ви зайняті, колеги будуть із цим рахуватися. Як варіант, можна просто ігнорувати дзвінки й листи, коли ви зосереджені над проектом. Відволіктися дуже легко й швидко, а повернення до роботи буде вимагати зусиль і часу. Можна виділяти певний час для перевірки всіх повідомлень одночасно. Нехай не телефон тримає вас під контролем, а ви його.

4. Виключите всю непотрібну роботу
Визначите завдання, які взагалі можна викреслити з вашого плану. Можливо, ви записуєте в загальну купу замітки, які потрібні тільки вам, і нікому іншому.

5. Працюйте на ходу
Деякі люди умудряються послати десяток електронних листів по дорозі на роботу, коротаючи час у транспорті. Взагалі, цей час часто непродуктивний, однак, дозволяє вам добре підготуватися до нормального робочого режиму із самого приходу в офіс. Водії, наприклад, можуть слухати подкасти або аудио-книги, чи взагалі робити дзвінки за допомогою hands-free.