Веб-сайт – запорука Вашого успіху!

Вірте чи ні, але близько половини малих компаній США до сих пір не мають власного веб-сайту. А якщо така картина спостерігається у Сполучених Штатах – країні з найбільшою у світі кількістю інтернет-користувачів – то що тоді говорити про Україну?..

Веб-сайти поволі перетворюються на основний інструмент комунікації зі споживачами та клієнтами. Це не лише надпотужний інструмент електронної комерції, але й рушій фактично будь якого бізнесу. Саме завдяки Інтернету споживачі сьогодні мають доступ до продуктів, які вони купують. І навіть якщо зрештою користувач піде в магазин електроніки і купить там мобільний телефон чи пральну машину – це зовсім не означатиме, що вибираючи модель, він обійшовся без допомоги Інтернету.

Кумедними виглядають і побоювання окремих підприємців, що ведення сайту може виявитися дуже недешевим задоволенням. Насправді ж сьогодні існує безліч ресурсів на зразок Web.com, які пропонують домен, хостінг та інструменти для самостійного створення найпростіших сайтів. Таким чином вартість “задоволення” просто мізерна. А от переваги від нього – куди вищі.

Нижче наведено 10 підказок для підприємців, які розмірковують над створенням корпоративного сайту, опублікованих на CNNMoney.com:

1. Намагайтеся уникати прямої конкуренції. В онлайні вас легко порівняти з вашими безпосередніми конкурентами, оскільки для цього варто лише набрати відповідну адресу у браузері. А отже це чудова здатність розповісти про ті види діяльності, які вдаються вам краще, ніж вашим колегам.

MUST READ:  Керівники 5-го рівня. Хто це?

2. Створіть довіру. Це особливо важливо для невеликих і не дуже відомих компаній. Наприклад, для сімейного ресторану, який знаходиться на ринку уже декілька років, але про який знає не так вже й багато поціновувачів. Ведення успішного корпоративного сайту може залучити до ресторану нових відвідувачів і вони будуть переконані, що відкрили для себе справжнісіньку перлину.

3. Надавайте цінну інформацію. Стежте за тим, щоб ваша цільова аудиторія могла відшукати на сайті інформацію, яка її цікавить.

4. Максимально спростіть торгівлю. Кожен власник малого бізнесу щось продає: продукт, сервіс чи ідею. Навіть невелика лікарня, яка, здавалося б, не може запропонувати чогось вартісного, може надавати своїм користувачам дані щодо зареєстрованих пацієнтів і час їхнього приходу до лікарні. Таким чином вдасться позбавитися від черг перед кабінетами.

5. Спростіть стосунки зі споживачами. Листування, замовлення сервісів чи продуктів – все це може здійснюватися в режимі он-лайн.

MUST READ:  Притча: Країна, у якій краще не працювати

6. Намагайтеся підвищити задоволеність споживачів. Ви намагаєтеся створити бізнес, а не просто підвищити продажі. Тому підтримуйте поінформованість своїх споживачів, намагайтеся підвищити рівень їхньої задоволеності. Тоді вони з радістю принесуть вам додаткові кошти.

7. Розповсюджуйте інформацію про себе в межах країни та всього світу. Коли ви володієте веб-сайтом – основна перевага полягає в тому, що інформація, розміщена на ньому, доступна практично з будь-якої точки світу. І цим гріх не користуватися.

8. Збирайте дані про споживачів. Все, що ви робите в бізнесі, базується на вашому розумінні споживача. Дані про вашого користувача, які надходять з інтернету, можуть розповісти, звідки він прийшов на ваш сайт, і куди пішов.

9. Розповсюджуйте бренд. За законами фізики ваш магазин обмежується стінами будинку, в якому він розміщений. Проте, на веб-сайт ці закони не розповсюджуються. З його допомогою ви можете відшукати покупців у будь-якій точці світу.

10. Пам’ятайте, що онлайн-трафік легко перетворюється у оффлайн-трафік. Незалежно від того, в якому бізнесі ви працюєте, збільшення онлайн-трафіку призведе до зростання відвідувачів вашого магазину – тобто до підвищення ваших прибутків.