10 заповідей менеджера

На блозі Келлі Одела (Kelly Odell) Kelly`s Think Tank з’явилися десять заповідей менеджера, з якими і запрошуємо вас ознайомитися:

1. Будьте скромнішими: ніхто в цілому світі насправді не є настільки хорошим, як він про себе думає (це твердження справедливе і для тих, хто думає про себе погано: ніхто не є настільки поганим, як він про себе думає).

2. Слухайте: Ніхто не знає всього! Робота менеджера – керувати, а не бути експертом у всіх питаннях.

3. Ніколи не ставте себе у економічну ситуацію, коли ви уже не здатні піти з компанії з гордо піднятою головою.

4. Ви повинні виконувати свою роботу, навіть якщо це ставить під ризик вашу посаду. Втрата посади – це далеко не найгірша річ, яка може трапитися (часто це найкраща річ, яка може трапитися).

5. Не переймайтеся політикою. У довгостроковому розрізі значення мають лише результати вашої роботи.

MUST READ:  Чи завжди потрібно наймати підприємців?

6. Якщо ви не захоплені своєю роботою, тоді знайдіть іншу – ту, від якої ви будете отримувати справжнє задоволення.

7. Приймайте рішення базуючись на фактах. Звісно, логічне припущення краще, ніж відсутність будь-якої інформації. Але факти – це завжди краще.

8. Завжди говоріть те, що ви думаєте. Вам платять за вашу голову. Якщо ви маєте певні думки та припущення, але не висловлюєте їх, боячись розлютити роботодавця, значить ви не виконуєте своїх обов’язків і фактично обкрадаєте роботодавця.

9. Ваші підлеглі працюють на вас з їхньої власної ініціативи!

10. Пам’ятайте: Компанія зробила вас менеджером, але працівники самі обирають своїх лідерів.