Як змусити суперзірок працювати в команді

Існує відмінність між хорошою командою і командою, готовою перемагати. Тод Карлайл (Todd Carlisle), HR-менеджер Google, вважає, що хороша команда неодмінно буде давати стабільно високі результати. Але щоб вивести бізнес на орбіту нових можливостей, збирайте команду справжніх зірок і будьте готові до божевільної роботи на успіх. Таких фахівців не так складно знайти, як змусити працювати разом. Хочете зробити прорив? Тоді ось, що вам потрібно знати про управління кораблем, на якому лише капітани.

1. Не бійтеся, будьте твердими навіть із найрозумнішими і нахабними

Необхідно бути твердим. Якщо ви зібрали в команду беззастережно визнаних експертів, це все одно не привід їх боятися. Об’єктивно оцініть себе і свою роботу. Якщо вам є що покращити в собі — зробіть це на благо команди і компанії. Пам’ятайте, що якщо лідер не викладається на 100%, його зоряна команда вже точно цього робити не буде.

2. Добре пізнайте членів своєї команди

Запрошені зіркові фахівці повинні стати не трофеями, а міцними гранями одного продукту. Вивчіть людей — тепер це ваші люди. Спілкуйтеся зі співробітниками в неформальній обстановці, дізнайтеся про їхнє близьке оточення, з’ясуйте їхні цілі. Це дасть вам набагато більше важливих фактів, ніж резюме і рекомендації.

MUST READ:  Класифікація менеджерів

3. Не допускайте повної автономності

Найкращі професіонали, як правило, багатозадачні — вони можуть робити кілька операцій одночасно і самостійно. Якщо ви хочете, щоб суперзірки ефективно працювали в одній команді, не допускайте автономності в їх завданнях. Розподіляйте обов’язки так, щоб члени команди працювали в постійній зв’язці. Якщо ваша команда засумувала, поміняйте співробітників ролями або дайте їм нові обов’язки. Суперзірки в команді як елементи складного пазлу: їх можна міняти місцями і кожного разу отримувати нову картинку.

4. Почуття, що ще є чому навчатися — добре для продуктивності

«Зоряна хвороба» властива успішним професіоналам. Ви ж теж запрошували цих супергероїв на роботу через значний багаж знань і досвіду. Вони часто впевнені, що ніхто не наважиться заперечувати їхню думку. Для бізнесу це не завжди добре. Так що постійно кидайте виклик своїм підлеглим, заохочуйте їхню подальшу самоосвіту і розвиток.

5. Приділяйте час якісному зворотному зв’язку

Не піддавайтеся омані, що суперпрофесіонали знають, що їм потрібно робити. Контроль із боку керівника повинен бути. Ось складові якісного зворотного зв’язку:

  • Зворотний зв’язок повинен бути своєчасним. Не можна відкладати «на потім» ані похвалу, ані обговорення проблеми.
  • Геть офіційний протокол! «По понеділках із двох до п’яти у нас зворотний зв’язок», — це найгірший підхід до такого спілкування. Що більше ваша розмова зі співробітниками буде схожа на неформальну бесіду, то більше шансів, що вони вас почують і дадуть важливу інформацію.
  • Зворотний зв’язок повинен бути регулярним, тоді це позитивно вплине на результат роботи команди. Всі працюють добре і проблем немає? Чудово, це привід похвалити. Всі працюють однаково і хвалити нікого? Хороший привід підняти планку і поставити нові цілі. Завжди знаходьте час і привід для зворотного зв’язку.
MUST READ:  Гарі Бурнісон: Духовна сторона лідерства

6. Святкуйте успіх разом

Заведіть традицію разом радіти досягненням і перемогам. Це потрібно команді з двох причин:

  • дає можливість підвести риску під виконаною роботою і зробити висновки;
  • відчути радість і задоволення від спільної роботи, відчути свою значимість для команди і компанії.

Це відмінна можливість для керівника подякувати усім членам своєї команди. Не будьте голослівні — покажіть, що ви знаєте, яку важливу роботу вони виконали для загальної перемоги. Не бійтеся показати свої мінуси, тоді і ваші співробітники будуть швидко визнавати помилки і знаходити їх вирішення. Така співпраця виведе бізнес на новий рівень.

За матеріалами Baker Tilly

Ілюстрація: Sandler Training