56% лідерів в області залучення талантів стверджують, що основним пріоритетом для їх компаній є побудова бренду роботодавця. Багато з них звертаються до звичних способів (наприклад, знімають відеоролики або створюють сторінки в соціальних мережах), проте деякі придумують щось особливе.
Вони винаходять нестандартні рішення, що дають співробітникам привід для розмов, і ті з радістю розповідають про них у соціальних мережах.
Роботодавці керуються тим фактом, що мережа контактів співробітників у 10 разів більше і в 3 рази надійніше мережі контактів компанії. (І ви можете підтримати співробітників у поширенні інформації про бренд, навіть якщо у вас немає незвичайних бонусів.)
Пауль Петрон (Paul Petrone), менеджер з маркетингу у LinkedIn, пропонує вам ознайомитися з 10-ма бонусами, які змушують співробітників постійно говорити про роботодавців у Мережі:
1. AnyPerk дарує кращим співробітникам картини, що зображують сцени підкорення драконів
Хіба хтось може втриматися і не запостити свій власний образ підкорювача драконів? Хіба можна не захотіти працювати в компанії після такого посту?
2. Ben and Jerry’s щодня і безкоштовно надає кожному співробітникам три пінти морозива
У перший робочий день кожен співробітник Ben and Jerry’s обов’язково викладає на Facebook фотографію з трьома відрами морозива, а на наступний день у компанію звертаються всі друзі цього співробітника, котрі побачили знімок.
3. У Chartbeat є собачий розплідник
У мене є для вас відповідальне завдання. Відвідайте розплідник у Chartbeat і постарайтеся після цього не викласти в соцмережі фотографію милого щеняти. Запевняю вас, це неможливо!
4. Recreational Equipment Inc святкує День найгіршої краватки і Різдво в липні
Знаєте, що породжує найбільше постів у соціальних мережах? Тематичні вечірки на кшталт Дня найгіршої краватки або Різдва в липні. Або конкурсу на найпотворніший дитячий светр…
5. Airbnb організовує “ділові п’ятниці” і змушує одягнутися навіть собак
Щотижня в Airbnb проходить “ділова п’ятниця”, на противагу “неофіційним п’ятницям”. Як і багато інших компаній, чия діяльність пов’язана з високими технологіями, Airbnb не приділяє особливої уваги дрес-коду, проте по п’ятницях всі співробітники одягаються максимально строго.
А знаєте, що найсмішніше? Те ж саме роблять і собаки співробітників, яких безперешкодно пускають в офіс.
6. Pandora організовує офісні концерти
Музична компанія з Окленда користується своїми зв’язками для організації безкоштовних офісних концертів для співробітників. Ви коли-небудь бачили концерт, який ніхто не знімав?
7. The Huffington Post роздає різдвяні светри
У 2011-му році я працював у Patch (AOL). У нас був спільний проект із The Huffington Post, і Аріанна Хаффінгтон тимчасово виконувала обов’язки нашого відповідального редактора. Тоді вона роздавала різдвяні светри не тільки своїй команді, але і всім колегам з Patch (дівчата отримали светри марки J. Crew, хлопці — White & Warren).
Чи писав я про це на Facebook? Начебто ні… Але це лише тому, що з того моменту, як я вказав свій розмір, до моменту роздачі пройшло кілька тижнів, я сильно набрав вагу (їсти дуже хотілося!), і светр не підійшов. Тому я зробив світу послугу і не став показувати на Facebook свої округлі форми в одязі, що обтягує. Повинен сказати, светр здався мені дуже милим, і при інших обставинах я обов’язково б його носив.
8. Freeborn & Peters проводить щорічні “чемоданні вечірки” з несподіваною кульмінацією
Раз на рік усі співробітники юридичної фірми, розташованої в Чикаго, збираються разом, взявши з собою непідйомні валізи. В результаті чотири щасливчика, обраних випадковим чином, відправляються в Лас-Вегас за рахунок компанії.
Найрозумніші з них повідомляють світові про виграш і залишають всі фотографії, зроблені в поїздці, при собі.
Зрештою, що цікавого відбувається в Лас-Вегасі…
9. Dropcam пропонує співробітникам політати на вертольоті
Якщо ви працюєте в Dropcam, у вас є всі шанси відправитися в подорож на вертольоті, причому за штурвалом буде сидіти сам генеральний директор Грег Даффі! Напевно ви захочете зробити кілька знімків, а потім похвалитися ними в Мережі.
10. Alibaba допомагає співробітникам знайти собі пару
Це чи не найцікавіший бонус! У китайських офісах Alibaba є дошки з рожевими і блакитними листками у формі сердечок. На блакитних сердечках можна знайти номери телефонів та фотографії одиноких чоловіків, що працюють у компанії, на рожевих сердечках — номери і фотографії жінок. Таким чином керівництво заохочує знайомства.
Ця програма настільки успішна, що раз на рік компанія влаштовує масові весільні церемонії, на яких присутній генеральний директор Джек Ма.
Якщо вже це не змусить ваших співробітників говорити про вас у Мережі, то вам вже ніщо не допоможе.
За матеріалами HR-Portal