Мільйони людей сьогодні з головою поринають у онлайнові віртуальні світи. Тому й не дивно, що за даними дослідження, проведеного аналітичною компанією Screen Digest і опублікованого на сайті BBC News, об’єм ринку онлайнових ігор (massively multiplayer online games (MMOGs) перевершив $1 млрд.
Як і будь-яка інша реальність, віртуальні світи не могли не перетворитися на платформу для нових типів носіїв інформації та розповсюдження реклами. Та це й не дивно – адже “білборд” у віртуальному світі коштує дешевше, ніж у реальному, а от кількість контактів може навіть перевершувати показники реального світу. Подібні тенденції вже спостерігаються у таких іграх, як World of Warcraft та Habbo Hotel. Експерти прогнозують, що до 2011-го року прибуток лише від платної реєстрації в онлайн-іграх складатиме більше, ніж $1,5 млрд.
Підвиди та різновиди онлайн ігор типу MMOG широко розповсюдилися протягом кількох останніх років. Так само удосконалювалися і способи залучення прибутку в ігрову реальність. Проте, до сьогодні основним джерелом прибутку власників ігрових площадок залишається платна реєстрація. Прибутки від неї на сьогодні складають 87% від загальної суми виручки (за даними досліджень, проведених у Північній Америці та Європі).
„Ефект комунікації та створення спільноти, який є невід’ємним від процесу гри у MMOG, ще більше розширює можливості таких ігор та ринок”, – стверджує один з авторів дослідження Пірс Гардінг-Ролс (Piers Harding-Rolls). Можна очікувати й того, що великі медійні компанії будуть зміщуватися в бік онлайн-ігор.
Дослідження також робить прогноз, що до 2011-го року близько 10-ти мільйонів людей приєднаються до світу MMOG, а окрім звичної схеми прибутку через реєстрацію, використовуватимуться й інші джерела, наприклад, прибуток від реклами та купівля віртуальних продуктів.