Якщо сучасна компанія прагне розвивати свої бренди та підвищувати прибуток, тоді їй не обійтися без переваг технологій Web 2.0. Розуміння специфіки таких технологій допоможе уникнути найбільш розповсюджених помилок та проблем, з якими постійно стикаються компанії, які працюють в час ери блогінгу та користувацького контенту, пише Silicon.com. Аналітик компанії Gartner Скот Нельсон (Scott Nelson) стверджує: „Користувачі можуть стати найстрашнішим „нічним жахом” для компанії, якщо вони поділяться своїм негативним досвідом, пов’язаним з останньою, в Інтернеті”.
Нельсон переконаний, що лише один розлючений споживач сьогодні має змогу розповсюдити свою злість набагато ширше, ніж будь-коли в минулому. Тому компаніям треба бути набагато обережнішими зі своїми висловлюваннями у блогах, просуванні своїх брендів і т. д. Водночас, PR-менеджерам, та ІТ-спеціалістам слід навчитися моніторити Інтернет-середовище в інтересах компанії. Саме відділи IT та PR повинні визначати, чи готова компанія до управління кризою.
Ведення корпоративного блогу якраз і належить до тих проектів, який повинен проводитися спільно відділами PR та IT. Відповідальність за нього також повинна розділятися між цими двома відділами. Проте, Дрю Бенві (Drew Benvie), експерт з блогінгу та PR у компанії Lewis, стверджує, що „генеральні директори повинні вести блог тільки у тому випадку, якщо вони мають чим поділитися зі світом, своїми клієнтами та акціонерами компанії”.
Перш ніж компанія прийме рішення про ведення блогу, вона повинна сприйняти відкритість, як належне. Якщо компанія діє прозоро у всіх сферах, тоді вона може братися за створення блогу. Адже замітки в блозі повинні бути відкритими, вони повинні щиро розповідати про діяльність навколо продуктів компанії та сприймати коментарі читачів.
Це може також означати, що блогінг перетворюється на перший крок більш широкої реформи – виходу компанії на новий рівень своєї презентації споживачам та зовнішньому світові.