Презентація Google НЕ для журналістів…

Про презентацію Google у стінах Національного університету „Києво-Могилянська Академія”, яка відбулася в середу 28 березня, чули майже всі. А хто не чув – той має змогу ознайомитися із коротким звітом презентації на Management.com.ua. Проте, відходячи від зайвого офіціозу, хочеться описати подію так, як це робить один з коментаторів прямого репортажу на Блогобігу: „перший млинець виявився глевкуватим, проте досить з цікавим і приємним присмаком”…

Google УкраїнаПриємним був сам той факт, що Google таки почав щось робити на українському просторі. І презентація для студентів НаУКМА стала додатковим тому підтвердженням. Шкода лишень, що Дмитро Шоломко, консультант Google в Україні, і водночас – єдина в нашій державі людина, яка має хоча б якесь відношення до Інтернет-гіганта – відмовився/не мав права відповідати на запитання про те „як бачить Google Україну та український Інтернет”.

Образило розмежування Дмитром всіх запитань, які лунали з аудиторії, на „студентські” та „журналістські”. На останні консультант Google в Україні чомусь не хотів відповідати „ні під яким соусом”. Цікаво лишень, які критерії використовувалися для такого розмежування? Та і як людина, яка працює у сучасному бізнес-середовищі, може сподіватися уникнути так званих „провокаційних запитань”?

MUST READ:  Інтерв'ю з Ребеккою Блад (Rebecca Blood). Частина II

„Студентські” запитання переважно були сухі і дуже технічні, що часто давало змогу Дмитру знову ж таки їх уникнути, пояснюючи це відсутністю компетенцій та належністю до менеджменту, а не до девелопменту (технічної складової) компанії. Іноді складалося враження, що й задавали їх студенти не для того, щоб почути відповідь, а радше для того, щоб похизуватися своєю обізнаністю із сервісами Google.

Дуже не вистачало спеціаліста, який міг би і мав би право відповідати на технічні запитання. Певне “відфутболювання” Дмитра на офіційні форми зворотнього зв’язку тільки дратували аудиторію. Тому й не дивно, що одним із останніх запитань до консультанта Google в Україні, яке пролунало із останніх рядів залу, стало: “Чи буде і коли в Україні людина, яка зможе відповісти на питання, які ставить аудиторія”?

Взагалі ж, реакція Дмитра на переважну більшість питань, для мене особисто поставила під сумнів „відкритість” компанії, про яку та говорить практично на кожному кроці. А може просто в Україні ще не навчилися працювати відкрито?

MUST READ:  Ріст популярності блогів видань вражає

Дмитро Шоломко спромігся на розповідь про історію компанії (ці дані дуже легко відшукати в Інтернеті) та, не заглиблюючись у технологічні подробиці, пройшовся по основних сервісах Google (теж мало нового: хто не чув про Gmail, AdSense чи AdWords)? Проте, порадувало порівняння структури компанії Google із людиною з трьома головами (Ерік Шмідт, Сергій Брін та Ларі Пейдж) та двома руками: великою правою девелоперською, та малою лівою менеджерською.

Та, як би там не було, нам залишається тільки сподіватися, що другий крок, яким є поява посади консультанта Google в Україні, досягне свого логічного закінчення – і у нашій країні таки з’явиться повноцінний офіс-представництво компанії. З усіма технологами, маркетологами, управлінцями і т. п. І тоді, безперечно, знайдеться людина, яка зможе відповісти на всі запитання, поставлені під час презентації Google в НаУКМА.