Епідемія “якості”

Вроджена властивість людей „тягнути все до рота” на українському ринку реклами починає перевершувати будь-які розумні межі. Спробуйте сто разів повторити певне слово і воно втратить для вас будь-яке смислове навантаження. Але схоже, що цього ніяк не можуть зрозуміти українські рекламотворці. Вражені „вірусом” шаблонності вони з такою постійністю видають на гора банальщину, що для вітчизняного споживача навіть найбільш позитивні категорії ризикують набути негативної конотації.

У блозі Brand Aid цю тенденцію порівнюють із епідемією. Вона вражає маркетингові відділи компаній та рекламні агентства. Для того, щоб визначити симптоми цієї хвороби, не обов’язково міряти температуру, прослуховувати дихання чи прохати висунути язика. Варто просто ввімкнути телевізор, прогулятися вулицею чи розгорнути журнал. І якщо ви наткнетеся на рекламу, у якій присутнє слово „якість” – то це й буде основною ознакою хвороби.

І немає ніякого значення, стоїть це слово окремо, чи переплітається у абсолютно неймовірні фрази:

MUST READ:  Клієнт: голодний або обережний

– „Якість – це природа…”
– „Нова якість…”
– „Якісно нове”
– „Лідер якості”
– „Якість понад усе”
– „Символ якості”
– „Якісний зв’язок”
– „Служба якості”
– „Програма якості”
– і т. д.
– і т. п.
– та ін.

За всією цією “якістю” майже зникає з поля зору головна суть – „що король голий”! І, як правильно відмічає автор статті в блозі Brand Aid, „не може бути 5 найбільш якісних продуктів в одній категорії, не може 5 горілок стати символами якості”. Час звільнятися від стереотипів. Адже якщо у вас у 10 разів менший бюджет, ніж у лідера галузі і ви говорите про себе те ж саме, що й він, тоді ваш продукт ніколи не отримає навіть 10% від продажу лідера.