Корпорації нарешті звернули увагу на ринок інтернет-реклами

Добра звістка для власників потужних інтернет-ресурсів: великі корпорації приходять в інтернет у якості рекламодавців.

PepsiCo Inc. збирається цього року збільшити частку інтернету в своєму рекламному бюджеті з 5% до 10%, Anheuser-Busch (пиво Budweiser) – в два рази (до 5%). Такі американські корпорації, як Johnson&Johnson і Procter&Gamble, що витрачають на рекламу сотні мільйонів доларів, зараз почали активно використовувати інтернет.

Зміна фокусу пояснюється результатами споживчих досліджень. Рекламщики з’ясували, що споживачі проводять все більше часу в онлайні (приблизно 15% всього часу, який вони приділяють медіа). Відповідно, рекламодавці пропорційно переносять свої рекламні оголошення в онлайн.

До речі, минулого року обороти інтернет-реклами в США виросли на 30% до $12,5 млрд. (звіт IAB). Прогнози ж на цей рік – близько 25-30%.
При цьому, пошукова реклама складає 41% всього ринку інтернет-реклами, графічна реклама – 34% (у 2004 р. було 40% і 39%).

MUST READ:  Ефект ореолу в маркетингу та менеджменті

За інформацією Webplanet.ru